Announcement

Collapse
No announcement yet.

Star Trek

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Star Trek

Nu är jag egentligen inte något Star Trek fan.. Men tidigare idag visades ett avsnitt med både Q och Borg!!

Då blev det såå geek-igt så jag inte kunde motstå faktiskt...
    ________
    ____

Originally posted by Duke
    Nu är jag egentligen inte något Star Trek fan.. Men tidigare idag visades ett avsnitt med både Q och Borg!!

Då blev det såå geek-igt så jag inte kunde motstå faktiskt...
    Assimilated?
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan
      Assimilated?
      Yup, jag blev lite assimilated.. Resistance was futile så det var inte mycket att göra..
      ________
      ____

Comment

Yup, jag blev lite assimilated.. Resistance was futile så det var inte mycket att göra..

Så är det med Star Trek. Men Borgerna är bäst. Jag saknar dom och seven. Hon har blivit högstadielärare i en problemskola istället.

Comment

Så är det med Star Trek. Men Borgerna är bäst. Jag saknar dom och seven. Hon har blivit högstadielärare i en problemskola istället.
          Hmmm.. Seven kommer jag knappt ihåg. Jag googlade fram en bild så jag känner igen karaktären men jag har bara kikat sporadiskt på Star Trek över huvud taget iofs...

Jag lånade en Q-box med bara Q avsnitt och en Borg-box med bara Borg avsnitt av en kompis för några år sedan.. Han är en riiiiktig Star Trek fanatiker..

Det är bra.. åtminstone "The Next Generation" karaktärerna..
          ________
          ____

Comment

Hmmm.. Seven kommer jag knappt ihåg. Jag googlade fram en bild så jag känner igen karaktären men jag har bara kikat sporadiskt på Star Trek över huvud taget iofs...

Jag lånade en Q-box med bara Q avsnitt och en Borg-box med bara Borg avsnitt av en kompis för några år sedan.. Han är en riiiiktig Star Trek fanatiker..

Det är bra.. åtminstone "The Next Generation" karaktärerna..

Star Trek Voyager fick mig fast. Där var det lite känslor och grejer inblandat. Och så politik förståss...Seven of nine är Borg från början....och innan det människa..

Åååå..jag skulle vilja ha den där boxen med Borg-avsnitten! Då skulle jag begravt mig i min soffa med fjärkan, telefonen och pizzabladet tills det blivit svalt och skönt.
            http://www.startrek.com/startrek/vie...ers/index.html

Edit: next generation går på 6:an nu..

Comment

Star Trek Voyager fick mig fast. Där var det lite känslor och grejer inblandat. Och så politik förståss...Seven of nine är Borg från början....och innan det människa..

Åååå..jag skulle vilja ha den där boxen med Borg-avsnitten! Då skulle jag begravt mig i min soffa med fjärkan, telefonen och pizzabladet tills det blivit svalt och skönt.
              http://www.startrek.com/startrek/vie...ers/index.html

Edit: next generation går på 6:an nu..
              Heh, lite kul att "THE DOCTOR" spelas av någon som heter Robert Picardo ... tyckte jag då iaf...

Aaaha, så du gillar alltså den här nya varianten med Kvinnlig boss och en indian och känslotrams och såå... mmHmm.. illa illa.

Vad tycker du om Q-karaktären då i TNG? Eller har du missat honom?

Såhär såg förresten Borgboxen ut.:

Lite kul. Egentligen så självklart!
              ________
              ____

Comment

Heh, lite kul att "THE DOCTOR" spelas av någon som heter Robert Picardo ... tyckte jag då iaf...

Aaaha, så du gillar alltså den här nya varianten med Kvinnlig boss och en indian och känslotrams och såå... mmHmm.. illa illa.

Vad tycker du om Q-karaktären då i TNG? Eller har du missat honom?

Såhär såg förresten Borgboxen ut.:

Lite kul. Egentligen så självklart!

Snyggt! Och självklart. Hur många timmar är det där på? Kostnad? Var hittar jag?

Q har jag missat.

Picard..... .....hm....eller menar du....jaha...tror jag....

Comment

Snyggt! Och självklart. Hur många timmar är det där på? Kostnad? Var hittar jag?

Q har jag missat.

Picard..... .....hm....eller menar du....jaha...tror jag....
                  Jag tror det var 12 avsnitt á c:a 45 minuter... Sedan vet jag tyvärr inte mer för han köpte både Borg och Q-boxen i London.

Hur fasen har du kunnat missa Q!?

http://en.wikipedia.org/wiki/Q_star_trek

Vet du inte vem Picard är!!?!?!?!?.. fyyyy... Och nej, det är inte massa snusk din snuskis.. Det är ju Captain Picard:

Och såhär ser han ut när han vart ute och festat och råkat bli lite assimilated..:

________
                  ____

Comment

Jag tror det var 12 avsnitt á c:a 45 minuter... Sedan vet jag tyvärr inte mer för han köpte både Borg och Q-boxen i London.

Hur fasen har du kunnat missa Q!?

http://en.wikipedia.org/wiki/Q_star_trek

Vet du inte vem Picard är!!?!?!?!?.. fyyyy... Och nej, det är inte massa snusk din snuskis.. Det är ju Captain Picard:

Och såhär ser han ut när han vart ute och festat och råkat bli lite assimilated..:

Ok. Missuppfattning och soltorkad hjärna. Klart jag vet vem Picard är ....men varför var det lite kul?

Comment

Ok. Nu fattade jag. Ding! Picardos i både Voyager och TNG....oki....liiiite kul då då...

Comment

Jag trodde jag var ensam om att titta på StarTrek.
                        Här sitter jag med samtliga avsnitt från "Next Generation", "Voyager" och "Deep Space 9". Plus de 3 första säsongerna i original serien från 60-talet.
                        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason
                          Jag trodde jag var ensam om att titta på StarTrek.
                          Här sitter jag med samtliga avsnitt från "Next Generation", "Voyager" och "Deep Space 9". Plus de 3 första säsongerna i original serien från 60-talet.

...vill ha Voyager....

Du har spelat in va?

Comment

...vill ha Voyager....

Du har spelat in va?
                            Nej, de är köpta.
                            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Ok. Missuppfattning och soltorkad hjärna. Klart jag vet vem Picard är ....men varför var det lite kul?
                              Det är väl åtminstone liite kul att han som spelar doktorn i nya serien på riktigt heter Picardo.. Eller? Liiite?

Eyyyy, gimme the part amigo... I´m El Picardo for Christ's sake..

Nähe.. Min hjärna är också jäkligt jäst och överbakad såå.. det kanske inte var så kul då.. Det är ju lite som om Darth Jönsson skulle spela vaktmästare i senaste Star Wars filmen etc..

Vote Picardo Libre
                              ________
                              ____

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X