Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mr and Mrs Smith

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mr and Mrs Smith

Den var dålig på riktigt. Orkar inte utveckla nu men jag tyckte den var krystad och långdragen och dessutom så somnade jag...

Men att dom fick lite utlopp för sina eventuella aggressioner är då säkert..
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Sv: Mr and Mrs Smith

Originally posted by Klossan
    Den var dålig på riktigt. Orkar inte utveckla nu men jag tyckte den var krystad och långdragen och dessutom så somnade jag...

Såg den för ett ½-år sedan och minns ingenting, så den måste ha varit riktigt dålig.
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus
      Såg den för ett ½-år sedan och minns ingenting, så den måste ha varit riktigt dålig.
      Du somnade också? Ok. Jag förstår dig. Pang Bom Krasch och Ding är inget att ha.
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan

Tja den var väl okej men inte mer Men dom fann varandra i det privata livet under den inspelningen och det var ju inte så illa
        Kör hårt,det kan gå
        I morgon kan det vara försent.
        Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja
          Tja den var väl okej men inte mer Men dom fann varandra i det privata livet under den inspelningen och det var ju inte så illa
          Ja, då var det kanske en sak som var bra iallafall.

Måste säga som Brutus här, jag såg den också för rätt längesen nu och det var faktiskt inte mycket som jag heller minns. Jag vet att dom jagade varandra, sköt och i nån scen mot slutet så var det ännu mer skjutande där båda överlevde utan en skråma, nästan, typ.

Nej, bra var den inte iallafall..
          -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X