Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beauty and the geek

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beauty and the geek

Har ni sett reklamen till programmet?

-"Vilken IQ har du", frågas en av tjejerna.
    -"3000", följt av ett stort leende och ett käckt fnitter blir svaret.

Avsiktligt eller ej så är det ett riktigt roligt svar.

Vad tror ni? Succe eller mer förnedring av folk som alltför gärna vill vara med på TV? Eller låter det helt ointressant?

Det har väl gått en omgång tidigare tror jag, men den såg jag aldrig.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Sv: Beauty and the geek

Originally posted by gason View Post
    Har ni sett reklamen till programmet?

-"Vilken IQ har du", frågas en av tjejerna.
    -"3000", följt av ett stort leende och ett käckt fnitter blir svaret.

Avsiktligt eller ej så är det ett riktigt roligt svar.

Vad tror ni? Succe eller mer förnedring av folk som alltför gärna vill vara med på TV? Eller låter det helt ointressant?

Det har väl gått en omgång tidigare tror jag, men den såg jag aldrig.
    om det är som den amerikanska versin jag sett "beauty and the beast" hette nog den ....geek,betyder väl tönt så de lär väl va ett liknande program...där tyckte jag nog att töntarna fick en slags revansch...efter en del förnedring iof. men dock va det bra att få lära känna töntar som mer än bara "ser ut som en tönt"...om det nu är så att det alltid kommer finnas de som vill synas på TV är det bra om man breddar personlighetstyper....förresten är det nog coolt att va *tönt* nu tror jag faktiskt

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
      om det är som den amerikanska versin jag sett "beauty and the beast" hette nog den ....geek,betyder väl tönt så de lär väl va ett liknande program...där tyckte jag nog att töntarna fick en slags revansch...efter en del förnedring iof. men dock va det bra att få lära känna töntar som mer än bara "ser ut som en tönt"...om det nu är så att det alltid kommer finnas de som vill synas på TV är det bra om man breddar personlighetstyper....förresten är det nog coolt att va *tönt* nu tror jag faktiskt
      "beauty and the beast" är en Disneyfilm. Fast det kanske finns en TV serie också. Jag kollade lite snabbt och det har gått två säsonger av "Beauty and the geek" i USA.

Comment

"beauty and the beast" är en Disneyfilm. Fast det kanske finns en TV serie också. Jag kollade lite snabbt och det har gått två säsonger av "Beauty and the geek" i USA.
        typiskt mej va...disney ....nä men då e´det Beauty and the geek jag sett ju...e´helt säker på att det ej va tecknat faktiskt

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
          typiskt mej va...disney ....nä men då e´det Beauty and the geek jag sett ju...e´helt säker på att det ej va tecknat faktiskt

Det finns en icke tecknad version också med Linda Hamilton och Ron Perlman, den blev en TV-serie också. Även den med Linda Hamilton.

Så helt fel var det inte.

Comment

"OK, du är inte ointelligent snarare akademiskt inkompetent."

Det måste vara världshistoriens sämsta försök till ursäkt.
            Stackars tjej...

Comment

Den här serien verkar ju riktigt kul...
              Grabbarna ser faktiskt riktigt bra ut och har nog mer karisma än de flesta tjejerna där även om de (grabbarna) anses som socialt handikappade (inte ens alla tjejer är så snygga som de tror) , karisma, smarthet och hyfs får man nog inte på köpet med det s k bra utseendet...
              Tror nog att flera av tjejerna kommer att stå sig ganska slätt efter ett tag

Comment

Det finns en icke tecknad version också med Linda Hamilton och Ron Perlman, den blev en TV-serie också. Även den med Linda Hamilton.

Så helt fel var det inte.
                Ja den versionen av "Skönheten och odjuret" med Linda Hamilton är så bra

Comment

"OK, du är inte ointelligent snarare akademiskt inkompetent."

Det måste vara världshistoriens sämsta försök till ursäkt.
                  Stackars tjej...
                  Ja, den var bra... Hoppas hon och flera av de andra tjejerna fått mer självinsikt

Comment

Ganska kul program faktiskt.
                    Betydligt mer "rakt på sak"- tävling än vad jag väntat mig. Även deltagarna är mindre stereotyper än väntat.

Comment

Någon som vet vilket par som vann?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X