www.filmtipset.se
Collapse
X
-
Sv: www.filmtipset.se
Haha, jag kan faktiskt erkänna att den filmen har svårt att bli slagen i maximal-usel. Jag minns knappt vad som hände i den, men den var tråkig och totalt sammanhangslös och ...ja.. rktigt kass
Dessutom är det en av Willis extremt mycket sämre skitfilmer. I klass med "12 blocks" eller vad den heter. Fast då är armé-filmen plötsligt mycket intressantare.
Comment
-
Men... men...Haha, jag kan faktiskt erkänna att den filmen har svårt att bli slagen i maximal-usel. Jag minns knappt vad som hände i den, men den var tråkig och totalt sammanhangslös och ...ja.. rktigt kass
Dessutom är det en av Willis extremt mycket sämre skitfilmer. I klass med "12 blocks" eller vad den heter. Fast då är armé-filmen plötsligt mycket intressantare.
Det är den enda filmen jag gett högsta betyg, än.
En riktig höjdare.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
det var genast mycket enklare att betygsätta när man klickade runt på siten istället än när jag reggade mig. mindes ju knappt hälften av de som var med där.
åldern tar ut sin rätt - numera behöver jag se en bild bredvid titeln för att minnas filmen .....
[CENTER][B]" I- Quote
Comment
-
kanske lite för mycket egen tankeverksamhet som filmen kräver för att du ska orka hänga med?Haha, jag kan faktiskt erkänna att den filmen har svårt att bli slagen i maximal-usel. Jag minns knappt vad som hände i den, men den var tråkig och totalt sammanhangslös och ...ja.. rktigt kass
[CENTER][B]" I- Quote
Comment
-
Comment
Comment