Announcement

Collapse
No announcement yet.

Basic instinct 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Basic instinct 2

OMG vilken dåååliiiiiig film

Min sambo har ju velat se den så vi hyrde den ikväll, jag höll på att dö efter 15 min, min sambo gick och la sig efter halva filmen.. verkligen ett sömnmedel...det var mitt tips för dagen
    sigpic__________________

Sv: Basic instinct 2

Originally posted by Lover View Post

Min sambo har ju velat se den så vi hyrde den ikväll, jag höll på att dö efter 15 min, min sambo gick och la sig efter halva filmen.. verkligen ett sömnmedel...det var mitt tips för dagen
    Tack för det.
    Den stod väl inte så jättehögt på önskelistan innan heller men nu kanske man kan skippa den helt och göra nått roligare istället.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
      Tack för det.
      Den stod väl inte så jättehögt på önskelistan innan heller men nu kanske man kan skippa den helt och göra nått roligare istället.
      Tycker jag verkligen
      sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover View Post

kanon bra,då vet vi vad vi inte ska se ...om man inte har sömn problem då förståss,kan det ju vara ett alternativ .....hursomhelst är det mycket uppskattat med nya trådar av fler forumister...av sånt blir man gla´iallafall

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X