Lustra - Scotty doesn´t know..puuri..den e tok bra..ut å leta reda på..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Din favoritlåt just nu?
Collapse
X
-
Visst e den bra???Originally posted by puuriJäkla var många träffar jag fick på den då.. hmm känner igen den, säkert vart med i nån film ja sett..
ska lyssna på den fem gånger så kommer den bli bra
En till tok bra låt e den jag lyssnar nu på...
Fire Inc - Nowhere fast
Hm..November rain e ju tok bra..måste leta reda påden..va ett tag sedanThx tojja...
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Det var så liteOriginally posted by ViktoriaVisst e den bra???Originally posted by puuriJäkla var många träffar jag fick på den då.. hmm känner igen den, säkert vart med i nån film ja sett..
ska lyssna på den fem gånger så kommer den bli bra
En till tok bra låt e den jag lyssnar nu på...
Fire Inc - Nowhere fast
Hm..November rain e ju tok bra..måste leta reda påden..va ett tag sedanThx tojja...
den råkade bara komma igång från datorn,
musiken den går hela tiden jag surfar.
Jag tycker att den är nog den bästa dom har gjort "kanske" jag vet inte ,för dom har gjort många tok bra låtar.
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Kör oxå en playlist på typ..hm..173 låtar just nu*s*Originally posted by tojjaDet var så lite
den råkade bara komma igång från datorn,
musiken den går hela tiden jag surfar.
Jag tycker att den är nog den bästa dom har gjort "kanske" jag vet inte ,för dom har gjort många tok bra låtar.
Har musiken på dygnet runt typ...
Guns har gjort otroligt många tok bra låtar men November rain e en av de bästa iaf..ska jag nån gång gifta mig,ska jag ha den på brölloppet..fniss..passande lr vad??
Just denna minut e min favvo låt...
Guns´n Roses - Knocking' on heaven's door
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Min favvolåt just nu är Eminems nya låt vaddennuheter där han förklarar för Hailey varför det är så struligt mellan honom och Kim. Jag har bara hört den två gånger på radion men jag kommer garanterat att köpa den nya cdn./Belsebub
- Comment
Comment
-
Har du :Originally posted by puuriDen har jag!Originally posted by ViktoriaJust denna minut e min favvo låt...
Guns´n Roses - Knocking' on heaven's door
Return - Sing me a song???Den e inte dålig den..slår väl inte Bye Bye Johnny..men oj så bra..Return e tok bra!!
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Han är superOriginally posted by BelsebubMin favvolåt just nu är Eminems nya låt vaddennuheter där han förklarar för Hailey varför det är så struligt mellan honom och Kim. Jag har bara hört den två gånger på radion men jag kommer garanterat att köpa den nya cdn.
- Comment
Comment
-
Ja den e bra du.. U T e tok bra..*s*Originally posted by puuriLaddat ned dom låtarna nu Vickan.. men just nu är min favvolåt:
du gamla, du fria - ultima thule
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment

Comment