Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken film såg du sist?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heja Kungen

Heja Kungen såg jag sist...Å..hm..snacka om nostalgikick..filmens enda tänkbara syften måste vara:

1.Nostalgikick för alla som va tonåringar på 80 talet!!

2. För att ge dagens ungdommar en bild av hur deras föräldrar levde,ren faktafilm typ.Då bör den helst dessutom ses tillsammans med föräldern som fånigt leeende kommer sitta där å bara minnas en svunnen tid.....å med fnissande tonåring bredvid..

För filmen va förbannat dålig!!!

Men underhållande i just nostalgisyfte..T o m Attentat spelade de........Tror dessutom jag kanske e lite för ung..några år....även om jag känner igen rubbet..iom vi hade tjejband å så me..å hyllade punken....Tror att den optimala upplevelsen av filmen innfinner sig om man är 40+,gamal punkers,kanske inflyttad från landsbygden till storstan..

Filmen gav inget mer än rotande i datorn efter mera musik från förr att blanda upp Rihanna med.....Å Lusten att åter igen kika på filmen G...som e kult..å som denna aldrig kommer bli..

Av fem möjliga små Tornishjärtan får denna film .. som just film..men den får i nostalgipoäng..

Edit:Filmen heter ju Tjena Kungen
    Last edited by Vickan; 2006-03-28, 19:46.

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

• Jag såg Heartbrreak hotel mycket rolig film. Film om man har den humorn men jag skrattade mej nästan igenom hela filmen. Helena Bergström är ju bara för härlig.
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

• Evil Aliens. Känns lite Peter Jackson kring den helt klart - ni vet han som började med Bad Taste, Braindead och sen storfilmen Sagan om ringen. Helskadad film, helt klart, men gillar man den genren kanske man trots allt ska ta och se den
        -

Comment

• Jag har lånat lite filmer och undrar om någon som sett någon av dom och har något att säga om den/dom? Kanske någon jag inte behöver ödsla tid på alternativt någon jag bara måste se?

Filmerna är:

Blood Rayne

Underworld Evolution

"Buttman" Begins

Narnia

Cinderella Man

The Man

Supersize Me

Comment

• Blood Rayne - USEL

Underworld Evolution - Helt ok.. om man gillade ettan.

"Buttman" Begins - Jäkligt bra

Narnia - Ganska B

Cinderella Man - Helt suverän

The Man - Ganska B

Supersize Me - Helt ok, jäkligt underhållande
            ________
            ____

Comment

• Originally posted by starfriend
              Jag såg filmen crash..Den var jätte bra tycker jag
              Ja, den var verkligen heeeelt suverän!
              Den måste man se.
              ________
              ____

Comment

• Assault on prescinct 13

helt ok film
                sigpic

Comment

• The march of the penguins.

Söt! Bra foto! Men blev ändå lite besviken på själva handlingen av någon anledning.. ...den kunde haft allt..
                  Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

• Stephen Kings "DET".

Oftast svårt att visualisera Stephen Kings böcker, men denna fungerar riktigt bra. Ända tills slutet med det stopmotion animerade monstret som liksom tar udden av resten av filmen.

Blev lite missnöjd med att bara halva filmen var med, tills jag kom på att DVD skivan måste vändas.
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Ikväll prövade en sån där "film streaming" grej. Närmare bestämt Sf:s.
                      Såg The Descent aka Instängd, en skräckis. En grupp tjejer blir instängda i ett grottsystem i ödemarken.

Mörk och klaustrofobisk och helt enkelt skitbra!

Comment

• Senaste filmen jag såg var Wallanders Mastermid.
                        Den var jäkligt bra,helt klart den bästa i serien som håller på att spelas in hittills
                        Kör hårt,det kan gå
                        I morgon kan det vara försent.
                        Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Så "The Hooligans" og "Cradle 2 The Grave" i går.-Sistnevnte var rimelig mer actionfylt enn den 1.(Har sansen for sprekingen Jet Li,og med barske og morsomme negere i tillegg,kunne det igrunnen ikke bli noen bedre action-film.)

Comment

• Såg "Lucky Number Slevin" med bl a Bruce Willis, filmen var helt klart godkänd.
                            "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Jag kollade på Munchen i morse och den var väl så där
                              Kör hårt,det kan gå
                              I morgon kan det vara försent.
                              Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Sv: Vilken film såg du sist?

Jag såg "The aristocrats" igår.
                                Den är annorlunda, rå och äcklig men vad jag skrattade.
                                Men den kräver riktigt sjuk humor för att uppskattas.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X