Heja Kungen
Heja Kungen såg jag sist...Å..hm..snacka om nostalgikick..filmens enda tänkbara syften måste vara:
1.Nostalgikick för alla som va tonåringar på 80 talet!!
2. För att ge dagens ungdommar en bild av hur deras föräldrar levde,ren faktafilm typ.Då bör den helst dessutom ses tillsammans med föräldern som fånigt leeende kommer sitta där å bara minnas en svunnen tid...
..å med fnissande tonåring bredvid..
För filmen va förbannat dålig!!!
Men underhållande i just nostalgisyfte..T o m Attentat spelade de...
.....Tror dessutom jag kanske e lite för ung..några år..
..även om jag känner igen rubbet..iom vi hade tjejband å så me..å hyllade punken..
..Tror att den optimala upplevelsen av filmen innfinner sig om man är 40+,gamal punkers,kanske inflyttad från landsbygden till storstan..
Filmen gav inget mer än rotande i datorn efter mera musik från förr att blanda upp Rihanna med..
...Å Lusten att åter igen kika på filmen G...som e kult..å som denna aldrig kommer bli..
Av fem möjliga små Tornishjärtan får denna film ..
som just film..men den får
i nostalgipoäng..
Edit:Filmen heter ju Tjena Kungen
Heja Kungen såg jag sist...Å..hm..snacka om nostalgikick..filmens enda tänkbara syften måste vara:
1.Nostalgikick för alla som va tonåringar på 80 talet!!
2. För att ge dagens ungdommar en bild av hur deras föräldrar levde,ren faktafilm typ.Då bör den helst dessutom ses tillsammans med föräldern som fånigt leeende kommer sitta där å bara minnas en svunnen tid...
..å med fnissande tonåring bredvid..För filmen va förbannat dålig!!!
Men underhållande i just nostalgisyfte..T o m Attentat spelade de...
.....Tror dessutom jag kanske e lite för ung..några år..
..Tror att den optimala upplevelsen av filmen innfinner sig om man är 40+,gamal punkers,kanske inflyttad från landsbygden till storstan..Filmen gav inget mer än rotande i datorn efter mera musik från förr att blanda upp Rihanna med..
Av fem möjliga små Tornishjärtan får denna film ..
som just film..men den får
i nostalgipoäng..
Edit:Filmen heter ju Tjena Kungen

...............Änglatofflor.
sigpic
Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
)
Comment