Originally posted by Ellinor
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vilken film såg du sist?
Collapse
X
-
JAAA!!!! Vad väntar du på??Originally posted by aliceAhah då får jag ta och kika på den nån gång, vi har den på DVD..sen i julasOriginally posted by EllinorJa men den var verkligen SKITBRA!!! Det trodde jag aldrig!! Den verkar så seg å tråkig när man läser om handlingen men FASEN vad den var bra!! Den kan jag verkligen rekommendera!! Kanon!Originally posted by aliceDet är min 17 åriga dotters favvo film, eller en av dom....men min man tyckte den var seg när han såg den, men den ska visst vara väldigt fin och så.Originally posted by EllinorVi ska tydligen se Big Fish ikväll....tycker den verkar seg men det lär väl visa sig!

SE DEN!!
- Comment
Comment
-
Elf: En familje film..lite gullig,lite rolig..men den klarar man sig absolut utan å se..tro mig!!
Million Dollar Baby: Va det en film??Kändes inte som de..mer en lååååång bok..inte dålig,absolut inte..men jag väntade hela tiden på att nåt,bara nåt litet skulle hända,att filmen skulle börja typ..Va inte rolig,va inte spännande,va förutsägbar,var låååång,å händelselös..men ja..inte dålig..mysko film..
Hm..såg ju en till..glömt namnet..fniss..glömt va den handlade om t o m ..måste kolla va de va..men den va bra iaf..fniss
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Japp..asdålig film..inte ens värd att tanka ner tyvärr.. :?Originally posted by aliceSå som i himelen... långtråkig och seg

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Näe så ni säger...den var ju skitbra juOriginally posted by ViktoriaJapp..asdålig film..inte ens värd att tanka ner tyvärr.. :?Originally posted by aliceSå som i himelen... långtråkig och seg
Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

- Comment
Comment

Comment