Originally posted by lucina
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vilken film såg du sist?
Collapse
X
-
Jag kikade på gamla filmen Speed igår,på tv..Keune Reeves...e allt bra ...bra..
...Men Sandra B..hon e fan i mig alltid lika i varenda roll..slog mig igår..samma roll i varje film känns de som..ja ja..snygg e hon iaf..å just den rollen hon har fixar hon bra iaf...
Själva filmen..Speed..hm..ja den passade en söndagkväll..iof..va de inte första gången jag såg den..kanske va den bättre gång nr 1??
Lättsam..trevlig..å så e ju då Keune Reeves med..gör den värd att se..ju..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Världarnas krig - en av de mest ologiska filmerna jag sett och den får en överkorsad tumme av mig.
Liftarens guide - Får fem tummar av fem möjliga. Älskar böckerna och har läst de väldigt många ggr. Tror att det krävs att man verkligen gillar böckerna för att man ska förstå och gilla filmen, blir nog rörigt annars . Så
- Comment
Comment
-
Jag har inte läst böckerna och önskade mest hela tiden att den skulle ta slut nångång. Brorsan som inte heller läst böckerna tyckte att den var sådär.Originally posted by msfantasiaVärldarnas krig - en av de mest ologiska filmerna jag sett och den får en överkorsad tumme av mig.
Liftarens guide - Får fem tummar av fem möjliga. Älskar böckerna och har läst de väldigt många ggr. Tror att det krävs att man verkligen gillar böckerna för att man ska förstå och gilla filmen, blir nog rörigt annars . Så
En annan som läst och gillade böckerna tyckte att den var urusel
Edit: Talar om Liftarens guide till Galaxen
- Comment
Comment
-
Originally posted by msfantasiaVärldarnas krig - en av de mest ologiska filmerna jag sett och den får en överkorsad tumme av mig.
Sett liftaren nyss. Hyfsad. Så himla nerskriven som den varit! Kanske lite svårt för vissa att hela världen (som inte orkat läsa boken) slutligen får se det ganska simpla ..? Överskattad som bok och underskattad som film. Klart sevärd.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
- Comment
Comment

:tihi:
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Men oxå lite fjantig
Den var rätt bra, lite långtråkig..
Denna var bra & rolig 

Comment