Originally posted by Sandra
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vilken film såg du sist?
Collapse
X
-
Sådana ungdomsfilmer gillar jag ocksåOriginally posted by Sandraden gilla jag mycke !!
Jag såg nyss Babylonsjukan idag också,inte lika bra men sevärd
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
På tal om svenska ungdomsfilmer är det någon här som sett denna:Originally posted by Sandraja den va rätt ok. Gillar oxå sånna ungdomsfilmer
Det blev ju helt slaktad av kritikerna när den gick upp och försvann efter bara någon vecka. Fast trots vissa klara brister tyckte jag faktiskt det var en film med flera förtjänster.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
nej den har jag inte sett.Originally posted by VilleparisisPå tal om svenska ungdomsfilmer är det någon här som sett denna:
Det blev ju helt slaktad av kritikerna när den gick upp och försvann efter bara någon vecka. Fast trots vissa klara brister tyckte jag faktiskt det var en film med flera förtjänster.
Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

- Comment
Comment
-
Jag har också sett den,den var väl så därOriginally posted by VilleparisisPå tal om svenska ungdomsfilmer är det någon här som sett denna:

Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment
-
Edison - http://www.imdb.com/title/tt0389957/
hade höga förhoppningar om den då det är ett par riktigt bra skådisar med i den - den är endast en hyfsad söndagsfilm." I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment
-
tack, Ville.Originally posted by VilleparisisTackar Pacifier för att han förstått vilken enorm tillgång IMDb är att använda i den här tråden.

låt dig inte luras av min tjusiga avatar - jag är en hon
" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment

Comment