Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mullvaden
Collapse
X
-
Sv: Mullvaden
På nåt vis gillade jag honom. Hade också honom som en ev. Mullvad. Men nu fortsätter jag tro Alexandra.. är Mullvad.Originally posted by kattmamman View PostJag har bara tittat några gånger...men idag tittade jag.
Och den största skrävlaren rök!! Månntro han hade dåligt självförtroende???
Iaf är jag glad att han fick åka hem,....
- Comment
Comment
-
Har ju inte hängt med som jag sa.. Jag trodde han var/är mullvaden. Måste mullisen vara kvar ända till finalen...?Originally posted by Fjällis View PostPå nåt vis gillade jag honom. Hade också honom som en ev. Mullvad. Men nu fortsätter jag tro Alexandra.. är Mullvad.
Mooohahaha.....som han sa på slutet.Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Vet faktist inte hur det är. Såg inte förra omgången för flera år sedan. Men det var mysko hans Mohahahaa i slutet.Originally posted by kattmamman View PostHar ju inte hängt med som jag sa.. Jag trodde han var/är mullvaden. Måste mullisen vara kvar ända till finalen...?
Mooohahaha.....som han sa på slutet.
- Comment
Comment
-
Hehe, det vore ju minst sagt överraskande om mullvaden åkte ut innan finalen.Originally posted by kattmamman View PostHar ju inte hängt med som jag sa.. Jag trodde han var/är mullvaden. Måste mullisen vara kvar ända till finalen...?
Mooohahaha.....som han sa på slutet.
Jag tror det är Emanuel som är mullvad, (tror han heter så). Han sitter ju på andra stolen på vänster sida om programledaren vid middagen. Det är ju den klassiska "mullvadsstolen". Där satt alltid mullvaden när Gårdinger var programledare, om jag inte minns fel.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Tänkte också på Emanuel.. men tror du Mullvadsstolen är densamma som tidigare?! Hmm.. kanske..Originally posted by gason View PostHehe, det vore ju minst sagt överraskande om mullvaden åkte ut innan finalen.
Jag tror det är Emanuel som är mullvad, (tror han heter så). Han sitter ju på andra stolen på vänster sida om programledaren vid middagen. Det är ju den klassiska "mullvadsstolen". Där satt alltid mullvaden när Gårdinger var programledare, om jag inte minns fel.
- Comment
Comment
-

Comment