Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jerry Springer Show

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jerry Springer Show

Någon som ser? Jag försöker se alla program. Helt fascinerande att det finns de som ställer upp i TV för att lösa sina relationsproblem. En sak jag undrar: skulle det funka i Sverige?

Sv: Jerry Springer Show

Originally posted by Lexie View Post
    Någon som ser? Jag försöker se alla program. Helt fascinerande att det finns de som ställer upp i TV för att lösa sina relationsproblem. En sak jag undrar: skulle det funka i Sverige?
    Har vi inte haft en svensk variant med just detta? Var det inte tom Hannah som var programledare den gången? Nej, usch, det känns så tillgjort om vi svenskar skulle göra det..

Vilken kanal sänds Jerry i egentligen? Längesen jag såg hans program..
    -

Comment

Originally posted by TMM View Post
      Har vi inte haft en svensk variant med just detta? Var det inte tom Hannah som var programledare den gången? Nej, usch, det känns så tillgjort om vi svenskar skulle göra det..

Vilken kanal sänds Jerry i egentligen? Längesen jag såg hans program..
      Vill också veta i vilken kanal det visas

Comment

Lexiiiiiieee!! Vart tog du vägen? Vilken kanal visas det på?

Comment

Läste tablån TV400 visas det visst på.

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
            Lexiiiiiieee!! Vart tog du vägen? Vilken kanal visas det på?
            Sorry, må-fre kl 18.10 i TV400. Helt otroligt att dessa människor inte kan tala ut hemma utan måste gör det inför hela USA (och övriga världen senare för den delen). Och att de alltid ska slåss... Tragiskt att så många människor utsätter sig för detta och låter sig nedvärderas... Oavsett, intressant fenomen är det...

Comment

Sorry, må-fre kl 18.10 i TV400. Helt otroligt att dessa människor inte kan tala ut hemma utan måste gör det inför hela USA (och övriga världen senare för den delen). Och att de alltid ska slåss... Tragiskt att så många människor utsätter sig för detta och låter sig nedvärderas... Oavsett, intressant fenomen är det...
              Jag ser det lite då och då men såg varje kväll förut när det gick om natten och ibland undrar man om det är uppgjort.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Läste TV tablån och såg det går på TV400 Har inte den kanalen. Måste vara speciella människor som lämnar ut allt av sina liv. Inte skulle jag ställa upp till allmän beskådan.

Comment

Jag har hört att det är uppgjort i alla fall att de ska flyga på varandra och börja slåss. Fast det är drygt att kolla på det. De svär så mycket och det ska cencureras hela tiden. pip,pip,pip och mera pip så är det hela tiden.

Comment

Originally posted by Lokacitron View Post
                    Jag har hört att det är uppgjort i alla fall att de ska flyga på varandra och börja slåss. Fast det är drygt att kolla på det. De svär så mycket och det ska cencureras hela tiden. pip,pip,pip och mera pip så är det hela tiden.
                    Håller med! Ja, varför ska alla slåss för? Det verkar vara uppgjort just det iaf....

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X