Någon som ser? Jag försöker se alla program. Helt fascinerande att det finns de som ställer upp i TV för att lösa sina relationsproblem. En sak jag undrar: skulle det funka i Sverige?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jerry Springer Show
Collapse
X
-
Sv: Jerry Springer Show
Har vi inte haft en svensk variant med just detta? Var det inte tom Hannah som var programledare den gången? Nej, usch, det känns så tillgjort om vi svenskar skulle göra det..Originally posted by Lexie View PostNågon som ser? Jag försöker se alla program. Helt fascinerande att det finns de som ställer upp i TV för att lösa sina relationsproblem. En sak jag undrar: skulle det funka i Sverige?

Vilken kanal sänds Jerry i egentligen? Längesen jag såg hans program..
-
- Comment
-
Vill också veta i vilken kanal det visasOriginally posted by TMM View PostHar vi inte haft en svensk variant med just detta? Var det inte tom Hannah som var programledare den gången? Nej, usch, det känns så tillgjort om vi svenskar skulle göra det..
Vilken kanal sänds Jerry i egentligen? Längesen jag såg hans program..
- Comment
Comment
-
Sorry, må-fre kl 18.10 i TV400. Helt otroligt att dessa människor inte kan tala ut hemma utan måste gör det inför hela USA (och övriga världen senare för den delen). Och att de alltid ska slåss...Originally posted by Fjällis View PostLexiiiiiieee!! Vart tog du vägen? Vilken kanal visas det på?
Tragiskt att så många människor utsätter sig för detta och låter sig nedvärderas...
Oavsett, intressant fenomen är det...
- Comment
Comment
-
Jag ser det lite då och då men såg varje kväll förut när det gick om natten och ibland undrar man om det är uppgjort.Originally posted by Lexie View PostSorry, må-fre kl 18.10 i TV400. Helt otroligt att dessa människor inte kan tala ut hemma utan måste gör det inför hela USA (och övriga världen senare för den delen). Och att de alltid ska slåss...
Tragiskt att så många människor utsätter sig för detta och låter sig nedvärderas...
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Läste TV tablån och såg det går på TV400 Har inte den kanalen. Måste vara speciella människor som lämnar ut allt av sina liv. Inte skulle jag ställa upp till allmän beskådan.Originally posted by Lexie View PostSorry, må-fre kl 18.10 i TV400. Helt otroligt att dessa människor inte kan tala ut hemma utan måste gör det inför hela USA (och övriga världen senare för den delen). Och att de alltid ska slåss...
- Comment
Comment
-
Jag har hört att det är uppgjort i alla fall att de ska flyga på varandra och börja slåss. Fast det är drygt att kolla på det. De svär så mycket och det ska cencureras hela tiden. pip,pip,pip och mera pip så är det hela tiden.
- Comment
Comment
-
Håller med! Ja, varför ska alla slåss för? Det verkar vara uppgjort just det iaf....Originally posted by Lokacitron View PostJag har hört att det är uppgjort i alla fall att de ska flyga på varandra och börja slåss. Fast det är drygt att kolla på det. De svär så mycket och det ska cencureras hela tiden. pip,pip,pip och mera pip så är det hela tiden.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

Comment