Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken låt lyssnar du just nu på?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: Vilken låt lyssnar du just nu på?

http://www.youtube.com/watch?v=ViXsSJIcVFU

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Tommy Lee - Tired

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
      Vickan Äger dessa:
      Marilyn Manson
      Stockholm
      Peta Wilson
      London
      Monaco
      Gil.Grissom

Comment

...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Guud va jag e jobbigt tråkig..

Men har ett förslag..Skulle vi inte kunna ha era Youtub snuttar i en egen tråd å i denna bara skriva rakt upp å ner vad vi lyssnar på??

Jag har alltid musik på å vill ytterst sällan kolla på vad ni visar men gärna veta vad ni lyssnar på iaf...Jätte skoj ju att läsa vad ni lyssnar på ju. även om jag inte vill titta på det!

Kanske iaf kan skriva vad det är för artist å låt iaf så man får veta??

Jag lyssnar iaf på My Chemical Romance - Famous last words

Vickan Äger dessa:
          Marilyn Manson
          Stockholm
          Peta Wilson
          London
          Monaco
          Gil.Grissom

Comment

Eftersom man inte känner till alla artister så tycker inte jag att det gör något att man visar vilken låt, musik, det är.

Comment

Originally posted by Agge View Post
              Jag kom hit för att lyssna på denna låt igen som Agge lade in.
              Jätte bra att man kan gå in här och lyssna när man vill och när man blir sugen på att lyssn på nån speciell!!!
              Hoppas det går Vickan? Men du ville ju att vi skulle dela upp det...så var det ju!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
                Jag kom hit för att lyssna på denna låt igen som Agge lade in.
                Jätte bra att man kan gå in här och lyssna när man vill och när man blir sugen på att lyssn på nån speciell!!!
                Hoppas det går Vickan? Men du ville ju att vi skulle dela upp det...så var det ju!!!
                Ja jag tycker man kan ha en tråd för era filmer som ni som är intresserad av kan titta på och en tråd där man kort å gott skriver vad man lyssnar på så jag får veta vad ni gillar för musik utan att måsta titta på en film för att få veta..Måste väl va rätt enkelt å smart lr?

Å går inte de kanske ni orkar skriva namn å låt ovanför ert film klipp så man ser ..?
                Men det e bara ett förslag från mig..ni andra kanske vill öppna hela tiden å titta på vad man lyssnar på? Skulle ni verkligen öppna mina tex då å se vad jag lyssnar på?

Ja ja skit samma gör som ni vill..bara ett tips..

Vickan Äger dessa:
                Marilyn Manson
                Stockholm
                Peta Wilson
                London
                Monaco
                Gil.Grissom

Comment

Jag förstår hur du menar Vickan....men ibland tycker jag det är bra och man behöver ju inte lyssna på hela låten. men för att återgå till att de som kan lägga in video här , tycker jag är rätt bra för jag känner inte igen alla artister som finns. Eller vem som sjöng den och den låten....ibland kollar jag video här inne och gillar kanske en låt jätte mycket, som jag bara typ hört på radion, sen lägger nån in just den och då får man också se vem som sjunger. Förstår du hur jag menar Vickan?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

En låttitel säger mej ingenting. Vet inte vad det är för musik eller artist. Varför jag la in videon är för att jag tycker att själva videon är bra. Ja hela hon är bra. Jag blir glad av den låten. Skulle jag ha skrivit J`en ai marre! Det säger mej inget.

Comment

En låttitel säger mej ingenting. Vet inte vad det är för musik eller artist. Varför jag la in videon är för att jag tycker att själva videon är bra. Ja hela hon är bra. Jag blir glad av den låten. Skulle jag ha skrivit J`en ai marre! Det säger mej inget.
                      Precis,inte mej heller . Många gånger jag fått söka på låten eller artisten för att få reda på vad det är för låt.
                      Då är det bättre om man lägger in video och som sagt ....gillar man inte låten så lyssnar man inte på hela.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Är heeeelt insnöad på denna..., såpass att jag nästan låter den gå på loop här...

Så jag kommer i riktig "Rorscach"-stämning!..

Hoppas det är riktigt bra med alla här dock!!!!
                        ________
                        ____

Comment

Ett litet tips/förslag angående detta med att lägga in Youtube klipp på det man lyssnar på. Lägg bara in en länk till Youtube klippet istället för att lägga in hela klippet. Det är faktiskt så att sidorna tar mycket längre tid att läsa in när Youtube ska in med många klipp på samma sida.
                          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Så här då.http://www.youtube.com/watch?v=ceSxEjwXHcM

Comment

Precis.
                              Då är fortfarande lika lätt att få se exakt vilken låt som det lyssnas på utan att sega ner tråden i onödan.
                              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                                Precis.
                                Då är fortfarande lika lätt att få se exakt vilken låt som det lyssnas på utan att sega ner tråden i onödan.
                                Visst är hon bra Gason ljuvlig att titta på

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X