Announcement
Collapse
No announcement yet.
Inget BBL...i höst.
Collapse
X
-
Sv: Inget BBL...i höst.
Det skall vara en kanal som vågar och det gör inte tv4,så den kanalen kan vi helt glömma.Originally posted by Boubou View PostTv4 vill väl förnya sig, och de har ju redan tagit Adam så varför inte ta BB också ?!

Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
jahopp.Originally posted by tojja View PostDet skall vara en kanal som vågar och det gör inte tv4,så den kanalen kan vi helt glömma.
men kanal 9 då? det är ju femman, fast ändå inte. där kan de väl satsa på B?! De har ju inte igång den kanalen hela dagen ändå, så allt kan flyttas en timme tidigare så BB kan visas vid 19-20-21 eller nåt

- Comment
Comment
-
Kanal 9Originally posted by Boubou View Postjahopp.
men kanal 9 då? det är ju femman, fast ändå inte. där kan de väl satsa på B?! De har ju inte igång den kanalen hela dagen ändå, så allt kan flyttas en timme tidigare så BB kan visas vid 19-20-21 eller nåt

den kanalen har inte vi fått i huset så det hoppas jag verkligen inte
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
BB är en för storsatsning för att den skulle gå enbart på Kanal 9. Däremot så är det ju synd att den kanalen inte fanns under tiden BB gick på Kanal 5. De skulle ju haft en utmärkt möjlighet att vissa längre dagliga sammanfattningar bland annat.Originally posted by Boubou View Postjahopp.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Ttror jag nog du har men håller med om att det inte med några fanfarer direkt den kanalen startats. Hittade den själv av en ren slump och fattade först inte vad det var.Originally posted by tojja View PostKanal 9
den kanalen har inte vi fått i huset så det hoppas jag verkligen inte 
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
HmOriginally posted by Villeparisis View PostTtror jag nog du har men håller med om att det inte med några fanfarer direkt den kanalen startats. Hittade den själv av en ren slump och fattade först inte vad det var.

...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Jamen nu är dt så här att min lilla Adam jobbar på tv4. Vem ska då leda bb om det skulle bli något för BB är inget utan AdamOriginally posted by TMM View PostBeror kanske på vilket kabel-tv-nät man är ansluten till, om man nu är det? Man kanske rent utav är villaägare som sköter sånt helt själv..
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
-
Tyvärr inteOriginally posted by Villeparisis View PostTtror jag nog du har men håller med om att det inte med några fanfarer direkt den kanalen startats. Hittade den själv av en ren slump och fattade först inte vad det var.

Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment

Comment