Ja snart börjar en ny säsong av denna dokussåpa. I år så är det två kvinnliga bönder med och sex manliga. Premiär 12 maj
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bonde söker fru 2007
Collapse
X
-
Sv: Bonde söker fru 2007
Ja det får bli vårens dokusåpa för mig. Det sa jag om förra säsongen bönders också men jag såg inte ett avsnitt.
Men nu har jag skaffat hörlurar. Jag kom på vad det var för att jag inte tittade på teve. Jag är ju för fan halvdöv. OCKSÅ!
Blind och döv gammal kärring är man. Men man kan vara glad för det i sin egen lilla värld. (den enda man har är väl sin egen så det går ju bra)
*memorerar 12 maj*
Är det här en veckosåpa förresten?
- Comment
Comment
-
Borde det inte heta nåt annat då? Jag menar, "söker fru" blir ju bra mycket märkligare med ombytta roller..Originally posted by Lokacitron View PostJa snart börjar en ny säsong av denna dokussåpa. I år så är det två kvinnliga bönder med och sex manliga. Premiär 12 maj
-
- Comment
Comment
-
-
Mikael tror jag han heter. Hoppas det går bra för dom. Dom verkade så kära..Originally posted by kattmamman View PostDet tänker jag titta på.
Undrar hur det gått för paret från förra året? Marita....och vad heter han?
Dem gifte sig ju....
Börjar på riktigt först i höst. Visas två avsnitt nu där vi får se bönderna. Som jag förstod så får man sen söka till programmet..Originally posted by lucina View Postden här gången ska jag verkligen titta....såg inte ett helt avsnitt förra gången...
- Comment
Comment
-
Okej, annars lite väl sent att börja sända när semestrar och sånt börjar nästa månad.Originally posted by Fjällis View PostMikael tror jag han heter. Hoppas det går bra för dom. Dom verkade så kära..
Börjar på riktigt först i höst. Visas två avsnitt nu där vi får se bönderna. Som jag förstod så får man sen söka till programmet..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Ja så heter han..dem var jättegulliga ihop.Originally posted by Fjällis View PostMikael tror jag han heter. Hoppas det går bra för dom. Dom verkade så kära..
Börjar på riktigt först i höst. Visas två avsnitt nu där vi får se bönderna. Som jag förstod så får man sen söka till programmet..
Så var det förra året.
Men jag trodde av trailern nu att det redan var klart, och uttagna vilka som ska vara med. Vad synd att det inte börja förrän senare.....Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Comment