Announcement

Collapse
No announcement yet.

Room service

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Room service

Har Kanal 5 någon ny satsning utomlands på gång?

I fredags såg jag Johnnie & Mattias sitta och lata sig i full hantverkarutstyrsel på Kungsholmen i Stockholm. Alldeles utanför polishuset där man bl a hämtar ut pass.

... och nej, jag gick inte fram och frågade.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Sv: Room service

Originally posted by gason View Post
    Har Kanal 5 någon ny satsning utomlands på gång?

I fredags såg jag Johnnie & Mattias sitta och lata sig i full hantverkarutstyrsel på Kungsholmen i Stockholm. Alldeles utanför polishuset där man bl a hämtar ut pass.

... och nej, jag gick inte fram och frågade.
    På Kungsholmen? Nähä. Säkert nån fattig sate som behöver lite nytt till hemmet som bor där...
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan View Post
      På Kungsholmen? Nähä. Säkert nån fattig sate som behöver lite nytt till hemmet som bor där...
      Hehe... Jo det är klart, där vimlar det säkert av fattiglappar som behöver hjälp.

Comment

Originally posted by gason View Post
        Hehe... Jo det är klart, där vimlar det säkert av fattiglappar som behöver hjälp.
        Måste ju vara roligare att göra det programet hos folk som har resurser.
        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
          Måste ju vara roligare att göra det programet hos folk som har resurser.
          Nja, det är väl ändå programmet som betalar för materialet och arbetet?
          Fast det lär nog vara roligare att göra om en stor lägenhet/hus/slott än en 1:a på 22kvm kanske..
          ________
          ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
            Nja, det är väl ändå programmet som betalar för materialet och arbetet?
            Fast det lär nog vara roligare att göra om en stor lägenhet/hus/slott än en 1:a på 22kvm kanske..
            Ja det borde bli mer spännande som underhållning.
            Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

+ den säsong som nu går på tv på onsdagar är ju hemma hos "kändisar" eller vad man skall kalla dem.. Senast var ju i en fiiiiiin lägenhet på Östermalm hemma hos Ebba von Sydow, och veckan innan var väl i ett rep-lokal-garage hos gruppen "Backyard babies".. Så det kanske är valet av "offret" som styr adressen.. Bara de inte åker iväg till afrika igen och gör en till programserie där de i VARJE "#%"#% AVSNITT gnäller om att de inte har något program och att de inte vet hur de skall fylla ut tiden..
              ________
              ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
                + den säsong som nu går på tv på onsdagar är ju hemma hos "kändisar" eller vad man skall kalla dem.. Senast var ju i en fiiiiiin lägenhet på Östermalm hemma hos Ebba von Sydow, och veckan innan var väl i ett rep-lokal-garage hos gruppen "Backyard babies".. Så det kanske är valet av "offret" som styr adressen.. Bara de inte åker iväg till afrika igen och gör en till programserie där de i VARJE "#%"#% AVSNITT gnäller om att de inte har något program och att de inte vet hur de skall fylla ut tiden..
                Det var ett nytt sånt där Afrika äventyr jag såg framför mig när de verkade sitta och vänta på nya pass.

Comment

Jag tror vi kan glömma detta, om inte alla redan gjort det.

Roomservice grabbarna jobbar verkar helt enkelt jobba inne i polishuset på ett alldeles vanligt byggjobb. Det fanns inga TV kameror så långt mitt öga nådde i alla fall.

Comment

och inte bad du ens om en autograf. fy dig gason.
                    " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                    // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
                      och inte bad du ens om en autograf. fy dig gason.
                      Det kändes inte riktigt som det var läge för det.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X