Bilder på snabba grabbar inom bilsporten
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Sv: Bilder på snabba grabbar inom bilsporten
Hehe, det jämnar ut sig i längden som det brukar heta. Hamilton vann VM med 1 poäng, förra året var han 1 poäng efter.
Jäkla Glock att "parkera" 300m före mållinjen. Han gör nog säkrast i att inte semestra i Brasilien de närmsta 150 åren.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Jo det va ju lite taskigt för Hamilton 2007,men då gällde det ju min absoluta favorit,så då va jag bara sjukt glad..
..
Men nu jäklar i brallan..Ruggigt spännande lopp från start till mål idag,och rätt kille vann ju..
..
Alltså regn ställer ju allt på sin spets i F1.. Men såg du hur långsamt de bytte däck på Kovalainen?Vad hände där?Jag e ju lite små förtjust i honom med..Tror han kommer bli riktigt grym nästa år..[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
Ja, de ville väl inte riskera att Kovalainen kom ut för snabbt på banan. Han måste ju hamna efter Hamilton, annars hade det blivit dåligt för McLaren.Jo det va ju lite taskigt för Hamilton 2007,men då gällde det ju min absoluta favorit,så då va jag bara sjukt glad..
..
Men nu jäklar i brallan..Ruggigt spännande lopp från start till mål idag,och rätt kille vann ju..
..
Alltså regn ställer ju allt på sin spets i F1.. Men såg du hur långsamt de bytte däck på Kovalainen?Vad hände där?Jag e ju lite små förtjust i honom med..Tror han kommer bli riktigt grym nästa år..
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
Comment
-
Comment

,bra försök raring!!
Comment