Har hunnit se grymt mycket bra filmer sen vi sågs..Har några att tipsa om och vill ha tips av er om ni sett någon bra lr kanske t o m ska akta sig för att slösa pengarna på någon skit rulle..
Eftersom jag e hopplöst sen börjar jag med att tipsa om en film som inte e tok ny längre men bland det bästa jag set faktiskt..

Eftersom jag e hopplöst sen börjar jag med att tipsa om en film som inte e tok ny längre men bland det bästa jag set faktiskt..
The Bourne Ultimatum
Den tredje filmen om agenten Jason Bourne som efter ett misslyckat mordförsök själv blir skjuten och vaknar upp på en fiskebåt mitt i Atlanten utan några minnen av sitt tidigare liv.
De är alla tre bra men denna e nog bäst.. Se filmerna..men börja med nr ett annars blir det helt fucking fel
..Och läs böckerna..
En grymt bra actionrulle,snyggt gjord och med Matt Damon..
Mer än sevärd film!!
Den tredje filmen om agenten Jason Bourne som efter ett misslyckat mordförsök själv blir skjuten och vaknar upp på en fiskebåt mitt i Atlanten utan några minnen av sitt tidigare liv.
De är alla tre bra men denna e nog bäst.. Se filmerna..men börja med nr ett annars blir det helt fucking fel
..Och läs böckerna..En grymt bra actionrulle,snyggt gjord och med Matt Damon..

Mer än sevärd film!!

Ska jag tänka på men heter alla tre
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment