Ja jag bara måste ju skriva några rader om det..
Har lyssnat några ggr på låtarna nu å jag har ju tre½ favvisar..tror jag..
Först Frankrikes bidrag..Hjälp vad jag gillar det.Faktiskt i smyg tycker jag den är bäst å ska vinna..
Finlands är jätte bra,å sjunger på sitt modersmål gör de vilket jag verkligen gillar..
Sverige...Jätte bra,proffsigt å en låt som verkligen sätter sig,vare sig man gillar den lr inte..precis som en vinnare ska va,inte som förra årets..man känner inte ens igen den när de spelar den..Helt galet fel låt då..
Å så Vitryssland..Vet inte..kan va för han e så..snygg vem vet
Men kommer säkert ändra mig innan 20/5 när första Semi går av stapeln..
Å ännu mer innan andra semin drar igång 22/5 å Innan finalen i ESC 2008 går den 24/5 hejar jag kanske på Norge..

Har lyssnat några ggr på låtarna nu å jag har ju tre½ favvisar..tror jag..
Först Frankrikes bidrag..Hjälp vad jag gillar det.Faktiskt i smyg tycker jag den är bäst å ska vinna..

Finlands är jätte bra,å sjunger på sitt modersmål gör de vilket jag verkligen gillar..

Sverige...Jätte bra,proffsigt å en låt som verkligen sätter sig,vare sig man gillar den lr inte..precis som en vinnare ska va,inte som förra årets..man känner inte ens igen den när de spelar den..Helt galet fel låt då..
Å så Vitryssland..Vet inte..kan va för han e så..snygg vem vet

Men kommer säkert ändra mig innan 20/5 när första Semi går av stapeln..
Å ännu mer innan andra semin drar igång 22/5 å Innan finalen i ESC 2008 går den 24/5 hejar jag kanske på Norge..

..Men man får väl göra som så att man har datorn bredvid..
...Skpjar ju bara...
..Bidrag Nr 16 såklart..Finland!!

även om hennes Peace låter som piss..

Comment