Ja vad svänger du dina lurviga till om du måste välja bland dessa alternativ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vilken av följande tre musikstilar vill du helst dansa till när du går ut?
Collapse
X
-
Vilken av följande tre musikstilar vill du helst dansa till när du går ut?
7House/techno .28.57%2Pop/disco.14.29%1Schlager/dansband.28.57%2Jag vet inte.28.57%2
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
Tags: None
-
Sv: Vilken av följande tre musikstilar vill du helst dansa till när du går ut?
Definitivt House/techno. Det är ju det jag trollar med själv så, det är nog klart det bästa valet för mig. Antar att Drum & Bass ingår i den kategorin också
-
- Comment
-
Nu måste jag vara så där tråkigt anti igen ...
Jag går i princip aldrig ut, skulle det råka hända någongång så dansar jag garanterat inte.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Det gör givetvis inte jag heller och det skall till rätt mycket innan jag vågar mig upp på ett dansgolv. Men är det bara bra musik så kan det faktiskt hända. Så händer, det gör det. Speciellt när Dunder insisterar...Originally posted by gason View PostNu måste jag vara så där tråkigt anti igen ...
Jag går i princip aldrig ut, skulle det råka hända någongång så dansar jag garanterat inte.
-
- Comment
Comment
-
Brukar du vara ute och dansa med Dunder?Originally posted by TMM View PostDet gör givetvis inte jag heller och det skall till rätt mycket innan jag vågar mig upp på ett dansgolv. Men är det bara bra musik så kan det faktiskt hända. Så händer, det gör det. Speciellt när Dunder insisterar...
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Jag avskyr dansbandsmusik...men ska jag ut och dansa så är de det som gäller..._________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
-
Men hur kan du dansa till det då? Det skulle inte jag kunna,Originally posted by Rune View PostJag avskyr dansbandsmusik...men ska jag ut och dansa så är de det som gäller...
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
-
Jag valde, vet inte. För jag kunde bara välja en ju. Vill ha både 2 och 3Goda vänner är som stjärnor....
Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där.

- Comment
Comment
-
Det skulle kunna vara av samma anledning som när våra kunder gör det. Oron över att inte bli förstådd på svenska.. Och i vissa fall så klandrar jag dom inte. Fast det är en helt annan grej förstås.Originally posted by DunderKrillan View Post
..o varför snackar dom engelska??

Jäkligt synd att stället i Hässleholm saknade synk i sina låtbyten. Annars var det stället betydligt bättre än det i Helsingborg
-
- Comment
Comment
-
det där med engelskan vart det ju peter som började med.. helt i onödan visade det sigOriginally posted by TMM View PostDet skulle kunna vara av samma anledning som när våra kunder gör det. Oron över att inte bli förstådd på svenska.. Och i vissa fall så klandrar jag dom inte. Fast det är en helt annan grej förstås.
Jäkligt synd att stället i Hässleholm saknade synk i sina låtbyten. Annars var det stället betydligt bättre än det i Helsingborg

lite märklig kväll det där
- Comment
Comment

Comment