Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bland vinrankor å buteljer..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bland vinrankor å buteljer..

Är det någon mer än mig som ser Falcon Crest??

Antar inte det.. Börjat se det nu de senaste veckorna och ja jag är ju fast.. I 80- talet..

Angela C måste ju vara den elakaste människan som funnits i en tv serie??Stephanie Forrester känns ju..bara hälften så ond.. å Jävlig..Dessutom Spelar skådisen som gör Angela så grymt bra,man ser hennes belåtna miner efter varenda jävelskap.. ..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Sv: Bland vinrankor å buteljer..

Jag såg de då de gick på 80-talet. Men inte nu
    Goda vänner är som stjärnor....
    Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där.

Comment

Falcon Crest ...
      Jodå, det sågs lite på 80-talet men inte sedan dess.
      Appropå ingenting särskilt, var inte hon som spelade den där elaka människan gift med president Ronald Reagan (innan han blev president)?
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
        Falcon Crest ...
        Jodå, det sågs lite på 80-talet men inte sedan dess.
        Appropå ingenting särskilt, var inte hon som spelade den där elaka människan gift med president Ronald Reagan (innan han blev president)?
        Det var hon ja!!
        Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Wow ,vad ni kan..Hon ser ju inte så..snäll ut..tro varför de tog ut skilsmässa.. ;-)

Jag tror att jag måste vara ensam som följer serien nu..Undra vad det va för snille som dammade av serien och startade den igen..Ja ja jag är iaf fast..kikar varenda dag..Och har små små minnes glimtar om att tex Maggie ska få ihop det med Richard å lite så..Melissa ska väl bli galen oxå..Så jag sitter varje dag å bara väntar på Angelas nästa hemska drag.. *s*

Vickan Äger dessa:
          Marilyn Manson
          Stockholm
          Peta Wilson
          London
          Monaco
          Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan View Post
            Wow ,vad ni kan..Hon ser ju inte så..snäll ut..tro varför de tog ut skilsmässa.. ;-)

Jag tror att jag måste vara ensam som följer serien nu..Undra vad det va för snille som dammade av serien och startade den igen..Ja ja jag är iaf fast..kikar varenda dag..Och har små små minnes glimtar om att tex Maggie ska få ihop det med Richard å lite så..Melissa ska väl bli galen oxå..Så jag sitter varje dag å bara väntar på Angelas nästa hemska drag.. *s*
            Alla roar sig på sitt sätt.
            Jane Wyman avled visst förra året, det kanske är någon sorts hyllning som pågår? Varför det blev skilsmässa har jag ingen aning om. Hon kanske inte tyckte politik var så kul.
            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
              Alla roar sig på sitt sätt.
              Jane Wyman avled visst förra året, det kanske är någon sorts hyllning som pågår? Varför det blev skilsmässa har jag ingen aning om. Hon kanske inte tyckte politik var så kul.
              Sant,nu känner jag igen namnet när du skrev det.. Hade helt glömt bort hennes riktiga namn.

Alltså,jag känner ju själv att jag e riktigt töntig som sitter bänkad framför tv och ser F C..Pinsamt när jag tänker efter..

Borde väl ångra tråden nu va?

Tror jag e lite betuttad i Richard Channing just nu..han e så mysig på något vis..Lite sårbar men ändå sten hård..Hm..jag måste sluta se på tv..

Vickan Äger dessa:
              Marilyn Manson
              Stockholm
              Peta Wilson
              London
              Monaco
              Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X