Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tv Debatten

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tv Debatten

Någon mer än mig som är intresserad av att se på den politiska debatten nu idag kl nio,typ nu alltså?

Måste ju säga att Mona har inte lyckats bra,än så länge,måste vara sossarnas största misstag att ta henne som partiledare..Lr?? Min åsikt iaf..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Sv: Tv Debatten

Hinner inte se i dag, men henne har jag aldrig gillat...hon har ett irriterande småleende när hon talar om allvarliga saker...kan ju bero på osäkerhet kanske...men de får hon nog jobba bort om man ska kunna ta henne på allvar.

Nu är ju inte jag sosse...har aldrig varit o kommer aldrig o bli.

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Hinner inte se i dag, men henne har jag aldrig gillat...hon har ett irriterande småleende när hon talar om allvarliga saker...kan ju bero på osäkerhet kanske...men de får hon nog jobba bort om man ska kunna ta henne på allvar.

Nu är ju inte jag sosse...har aldrig varit o kommer aldrig o bli.

Hade inte tänkt på det där med leendet,men du har rätt..Hon har ett små läskigt leende allt för ofta ..

Och jag tycker att alliansen va bättre,starkare å sakligare denna debatt med.. Fast att jag har lite svårt för Maud Olofsson.. Kan bli tufft för Mona & co detta.. Tror de kommer måsta byta ut sin partiledare jag innan valet.. annars går det riktigt åt skogen för de..

Vickan Äger dessa:
      Marilyn Manson
      Stockholm
      Peta Wilson
      London
      Monaco
      Gil.Grissom

Comment

Ja så har de gjort sina fyra då..Å Sorry Röda..Ni loosade stort..Tips från mig... Byt ut Mona redan nu..så ska ni se det vänder..*s*

Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X