Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allt klart för fjärde film...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allt klart för fjärde film...

Tjo Ho..det blir en fjärde film om Jason Bourne.

Vet inte om jag borde jubla,de tre som varit har ju varit så grymt bra att man liksom svimmar typ..Kan det bli bra med ytterligare en film?Kanske blir som med Polisskolan,Rocky osv ??Katastrof?Jag brukar ju säga,man ska sluta när man ligger på topp..Gud nu blev jag liiite orolig över vad detta ska bli..

Men..Hallå..
    Matt Damon skulle väl ändå inte göra en fjärde film om han inte såg att den skulle bli lika stark och bra som de tre tidigare???

Lite lustigt är väl att författaren av böckerna,
    Robert Ludlum bara skrivit tre böcker och efter hans död skrev en annan tre till..

Nya filmen ska tydligen baseras på en helt ny story..Hm..Ja ja..ska kasta mig ner i Biosalongens fotölj så fort den går upp iaf..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Sv: Allt klart för fjärde film...

Hmmmm, ja det är klart lite märkligt då det kändes som att hela storyn knöts samman totalt med tredje filmen.

Men jag tyckte också de var riktigt bra allihop så kan de komma på något bra sätt att skriva vidare... så..... fast hur skulle de?

Cirkeln är ju helt sluten nu!??

Nåja, får hoppas det blir något bra av det hela..
    ________
    ____

Comment

Hoppade han inte från nåt fönster i trean? Då måste han ju få chansen att visa att han fortfarande kunde simma

Faktiskt.. Lite skumt att det ska komma en till isåfall. Har han fler fiender?
      -

Comment

Alltså det verkar bli en helt ny story,de spinner inte vidare på handlingen i de övriga tre..Tror jag måste ta å läsa böckerna så man får en glimt om vad som komma skall...
        Kanske får man följa honom på uppdrag nu?

Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Det går ju alltid att göra tillbakablick, en "Hur det började" historia. Det brukar väl vara en populär metod om storyn är avslutad.
          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Guillermo kanske tar över (vem fasen nu det är)

Läste också nåt om att Matt Damon inte var intresserad av att spela med i en fyra... Rykten?

-

Comment

Ja vad vet man..Jag missade ju att visa länken till mitt påstående..så här e den..

Nu är det klart. Det blir en fjärde film om Jason Bourne. Matt Damon är klar för huvudrollen.

Vickan Äger dessa:
              Marilyn Manson
              Stockholm
              Peta Wilson
              London
              Monaco
              Gil.Grissom

Comment

Ah, min artikel var rätt gammal också såg jag... Då kanske dom övertalat honom alltså? Eller så var bloggen (?) jag länkade till lite väl överdriven?
                -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                  Ah, min artikel var rätt gammal också såg jag... Då kanske dom övertalat honom alltså? Eller så var bloggen (?) jag länkade till lite väl överdriven?
                  Kan det vara så att pengar spelat sin roll att han ändrat sig?Och att det gått ett tag sen han va mitt upp i Jason Bourne? För jag har sett honom på typ Jay Leno säga samma,att han va klar med Jason..Men det va oxå ett bra tag sedan...

I Artikeln jag refererat till känns det iaf väldigt definitivt..Lr så e det bara jag som gärna vill det ska va klart..

Vickan Äger dessa:
                  Marilyn Manson
                  Stockholm
                  Peta Wilson
                  London
                  Monaco
                  Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Duke View Post
                    Hmmmm, ja det är klart lite märkligt då det kändes som att hela storyn knöts samman totalt med tredje filmen.

Men jag tyckte också de var riktigt bra allihop så kan de komma på något bra sätt att skriva vidare... så..... fast hur skulle de?

Cirkeln är ju helt sluten nu!??

Nåja, får hoppas det blir något bra av det hela..
                    Det känns lite onödigt med en fortsättning på det slutet. Det kanske blir som andra gjort, en historia om hur allt började istället?
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X