Veckans Brott

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pålle
    Trogen
    • Jan 2006
    • 4253

Veckans Brott

Tittade på "veckans brott" i kväll och det handlade delvis om dom så kallade fansen till Stockholmslagen (järnkaminerna och black army) och det är rent ut sagt för djävligt att en liten klick skall få förstöra som dom gör
    [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b
  • gason
    Eremit
    • Jan 2005
    • 7633

Sv: Veckans Brott

Ja, det kan man verkligen säga. Där har vi ett gäng bra aspiranter för att få betala för all polisbevakning som behövs när det ska spelas fotboll.
    -"Jag har aldrig f

Comment

• Pålle
      Trogen
      • Jan 2006
      • 4253

Originally posted by gason
      Ja, det kan man verkligen säga. Där har vi ett gäng bra aspiranter för att få betala för all polisbevakning som behövs när det ska spelas fotboll.
      Håller fullständigt med dig, finns ingen anledning att sådant skall betalas med skattemedel.

Comment

• gason
        Eremit
        • Jan 2005
        • 7633

Originally posted by Pålle
        Håller fullständigt med dig, finns ingen anledning att sådant skall betalas med skattemedel.
        Generellt sett kan jag tycka att det är bäst om polisen helt och hållet bekostas av statskassan via skatter och inget annat. Det blir lätt väldigt konstigt annars.

Men ibland får man lust att ta till undantag. Ett rejält utdömt skadestånd kan göra underverk för den där statskassan ...
        -"Jag har aldrig f

Comment

• Pålle
          Trogen
          • Jan 2006
          • 4253

Det är märkligt det här med att sporten skall föra samman och bygga broar, istället slår man varandra sönder och samman. Någon har missuppfattat alltihopa

Comment

• gason
            Eremit
            • Jan 2005
            • 7633

Originally posted by Pålle
            Det är märkligt det här med att sporten skall föra samman och bygga broar, istället slår man varandra sönder och samman. Någon har missuppfattat alltihopa
            Det kan man lugnt säga. Hur svårt kan det vara att få stopp på de där galningarna egentligen?
            -"Jag har aldrig f

Comment

• Pålle
              Trogen
              • Jan 2006
              • 4253

Originally posted by gason
              Det kan man lugnt säga. Hur svårt kan det vara att få stopp på de där galningarna egentligen?
              Ett riktigt kok stryk skulle dom djävlarna ha

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...