Är det någon mer än jag som vill se en ny säsong av det?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mullvaden.
Collapse
X
-
Re: Mullvaden.
Kommer du inte ihåg Mullvaden som gick på femman för några år sen?Originally posted by lucina5211vad menar du
:? :? vad menar duOriginally posted by BelsebubÄr det någon mer än jag som vill se en ny säsong av det?
hängde ej med där 
En grupp deltagare utförde olika uppdrag i syfte att samla ihop så mycket prispengar som möjligt. Det var bara det att en av dem var Mullvad vars jobb var att sabba så mycket som möjligt. Den som gissade vem Mullvaden var på slutet vann./Belsebub
- Comment
Comment
-
Re: Mullvaden.
Originally posted by BelsebubKommer du inte ihåg Mullvaden som gick på femman för några år sen?Originally posted by lucina5211vad menar du
:? :? vad menar duOriginally posted by BelsebubÄr det någon mer än jag som vill se en ny säsong av det?
hängde ej med där 
En grupp deltagare utförde olika uppdrag i syfte att samla ihop så mycket prispengar som möjligt. Det var bara det att en av dem var Mullvad vars jobb var att sabba så mycket som möjligt. Den som gissade vem Mullvaden var på slutet vann.
okej, hihihi nu gör jag det
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Absolut. Och då ska jag ansöka. Vill va med. As coolt fanken vad roliga saker man får göra! Men jag skulle va rädd att åka ut hela tiden det vill man ju inte då är det bäst att va Mullvad iof. Men då är det ju inte lika kul för det är ju kul att lista ut vem som är mullvaden också! Som jag har försökte med här på nätet i 1 halvår snart att lista ut vem av mina kompisar som är det sk trollet på Lunar som driver med mig!Originally posted by ViktoriaJa...Mullvaden va tok bra ju...så klart vi ska få se det igen..
- CARPE DIEM -
- Comment
Comment
-
Ja Mullvaden gillade jag.Kanske nåt för kanal 5 att damma av igen...Originally posted by terLagsaknar en svensk version nu när jag sett en massa från australien.

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment

Comment