Announcement

Collapse
No announcement yet.

SVT-jubileum

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: SVT-jubileum

hittade den här årsgamla tråden när jag egentligen kollade efter annat i arkivet. Tycker den är intressant att ta fram nu när året snart är slut och dessutom är jag grymt besviken på hur SVT skött sitt jubileum. Så otroligt snålt med att bjuda på gamla program man har varit. Tycker man varje vecka under det här året borde bjudit på något gammalt program nu när det varit 50-års jubilleum men icke sa nicke.
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
      hittade den här årsgamla tråden när jag egentligen kollade efter annat i arkivet. Tycker den är intressant att ta fram nu när året snart är slut och dessutom är jag grymt besviken på hur SVT skött sitt jubileum. Så otroligt snålt med att bjuda på gamla program man har varit. Tycker man varje vecka under det här året borde bjudit på något gammalt program nu när det varit 50-års jubilleum men icke sa nicke.
      Har det varit 50-års jubileum?

Jag visste iofs att reguljära sändningar startade officiellt för 50 år sedan men något jubileum har jag inte märkt något av.
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
        Har det varit 50-års jubileum?

Jag visste iofs att reguljära sändningar startade officiellt för 50 år sedan men något jubileum har jag inte märkt något av.
        Nej precis. Det är skandalöst hur lätt det fått glida förbi.
        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X