Vad är er favvo dryck?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vad är er favvo dryck?
Collapse
X
-
Originally posted by Runedineftersom jag älskar mjölk så röstade jag på öl
oj förlåt Rune,glömde mjölk helt.Antagligen för att jag själv aldrig dricker mjölk..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
Jag gillar också mjölk en hel del men absolut godast är nog en choklad pucko ibland till något gott från grillen..!
På delad andraplats kommer nog mjölk och vatten.. och sedan öl eller rödvin.. rödvin kan iofs sträcka sig från vidrigt till jäääkligt gott.. hmm.. Eller vodka fast då som i grogg..________
____
- Comment
Comment
-
Jag valde vatten.
Inget är så gott som vatten när man skopar upp det direkt från en liten bäck som rinner fram ur marken vid foten av ett fjäll. Extra gott blir det en alldeles för varm dag när det ljumna vattnet i vattenflaskan tog slut för en mil sedan.
*längtar tillbaka*-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Jag valde läsk.
Inget är så gott som läsk när man halsar det direkt ur flaskan som är direkt framtagen från den kalla kylen. Extra gott blir det en alldeles för varm dag när det ljumna läsken i petflaskan tog slut för en mil sedan.
*sorry Gas(e)n*
I am always running around like a blue-arsed fly!!
- Comment
Comment
-
Originally posted by piopioJag valde läsk.
Inget är så gott som läsk när man halsar det direkt ur flaskan som är direkt framtagen från den kalla kylen. Extra gott blir det en alldeles för varm dag när det ljumna läsken i petflaskan tog slut för en mil sedan.
*sorry Gas(e)n*
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment

,men det går nok mest i vann.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Comment