Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jäkla "#%"#% Poker....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jäkla "#%"#% Poker....

Kör Texas Hold´em NL.. En turnering..

Är bland de fem sista procenten... Får AK... En ufo-spelare går all-in och tvingar mig att hänga på.. Det visar sig att han har K9 off suite!... Kanoners!!!!!!

Det slutar givetvis med att jag har två par AAKK och han har fääääärg!!! Av allt.......

Sååå irriterande.....
    ________
    ____

Originally posted by Duke

Är bland de fem sista procenten... Får AK... En ufo-spelare går all-in och tvingar mig att hänga på.. Det visar sig att han har K9 off suite!... Kanoners!!!!!!

Det slutar givetvis med att jag har två par AAKK och han har fääääärg!!! Av allt.......

Sååå irriterande.....
    Ja, bad beats åker vi alla på. Särskilt när man möter the calling stations på dom lägre nivåerna och frirullar.

Nya friska tag duke.

Comment

Sååå irriterande.....
      visst vore coolt om man kunde fixa nåt liknande här på Tonevall fast bara kör med funmoney då??

Comment

Sååå irriterande.....
        Men Duke... färg är min specialitet bara så du vet om du spelar med mig någon gång

Igår började jag spela med riktiga pengar 1/2 kr på Svenska spel och nu ligger jag på +100

Spelar på Betsson annars men med playmoney!

*sorry att jag skrev Mellon, brukar vara han som pratar mest poker här *
        Last edited by snowflake; 2006-03-31, 20:53.
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by Mellon
          Ja, bad beats åker vi alla på. Särskilt när man möter the calling stations på dom lägre nivåerna och frirullar.

Nya friska tag duke.
          Du har så rätt, så rätt...

Men jag kommer nog aldrig lära mig att inte bli tokfrustrerad när det sker... oavsett hur många gånger........

Det här var iofs en frirulle men när man suttit sååå länge så känner jag det likadant som om det låg en fet pott på bordet....

________
          ____

Comment

Någon som spelar på Expekt och/eller Multipoker?
            ________
            ____

Comment

Om ni inte har dragit ned High Stakes Poker så rekommenderar jag er att göra det. Avsnitt 11 visades i Tisdags i USA. Själv så kollade jag på avsnitt 5 alldeles nyss, så jag har sex stycken kvar att njuta av

Hur som helst så är det ingen tournering utan ett Cash Game där värje spelare sätter sig med valfri summa av sina egna pengar. Minst $100 000 dock. Daniel Negreanu sätter sig t.ex med $1000 000
              En massa roliga välkända ansikten kommer och går. Table talket som vi får höra är fruktansvärt underhållande, och Sean the Sheik kallas för "idiot" fler än en gång

Snart skall även Phil "The Poker Brat" Helmuth entra bordet vilket säkerligen kommer att bli lika underhållande som vanligt

Comment

Originally posted by snowflake
                Men Mellon då... färg är min specialitet bara så du vet om du spelar med mig någon gång

Igår började jag spela med riktiga pengar 1/2 kr på Svenska spel och nu ligger jag på +100
                Kul Snowie Jag reggade mig på Svenska Spel igår, men har inte spelat där ännu. Jag gillar den låga raken som endast är på 2,5% och max upp till 30:- Jag gillar även pokerklienten från Boss Media. Skit tycker jag dock är att dom inte har nåt bonussystem. Inte heller nån reaload, inga frirullar, inga sateliter till större pokerevenemang med mera. Får hoppas att dom förstår vikten av det sås måningom.

Comment

Någon som spelar på Expekt och/eller Multipoker?
                  Jag har aldrig testat Multipoker. På Expekt spelade jag ganska mycket innan dom bytte pokerklient från Prima.

Comment

Originally posted by Tronic
                    visst vore coolt om man kunde fixa nåt liknande här på Tonevall fast bara kör med funmoney då??
                    Ja, det vore skitkul Tronic. En kompis till mig säger att han ganska lätt skulle kunna göra en egen pokerapplikation, och med tanke på hur duktiga du och många andra här är på datorer så kanske det går att fixa?

Comment

Jag har aldrig testat Multipoker. På Expekt spelade jag ganska mycket innan dom bytte pokerklient från Prima.

Aaah, okej... Hmm Ja Expekt byter klient.. hela #"%"#% tiden.. vet jag iaf...

Mer vet jag nog inte... Jag kör bägge... Det finns + och - hos bägge givetvis men det känns verkligen inte som samma spel... Oavsett om det är samma nivå...

Men det hade varit kul att "mötas" i en frirulle, jag vet att det är extremt mycket mer tur där än på de högre borden men det kunde vara kul just därför... Mindre prestige och mer tävling för skojs skull.....
                      ________
                      ____

Comment

Aaah, okej... Hmm Ja Expekt byter klient.. hela #"%"#% tiden.. vet jag iaf...

Mer vet jag nog inte... Jag kör bägge... Det finns + och - hos bägge givetvis men det känns verkligen inte som samma spel... Oavsett om det är samma nivå...

Men det hade varit kul att "mötas" i en frirulle, jag vet att det är extremt mycket mer tur där än på de högre borden men det kunde vara kul just därför... Mindre prestige och mer tävling för skojs skull.....
                        Om du har Full Tilt, så kan du regga dig till en WSOP-qulifier-freeroll just nu om du snabbar dig. 36 av 1800 vinner inträde till en WSOP $200 som går imorgon. Jag reggade mig just. Platserna fylls snabbt och den börjar om 14 min.

Comment

Men om någon skulle råka bry sig vill jag poängtera starkt att jag föredrar Multipoker faktiskt!!!!

Så ligger det till...
                          ________
                          ____

Comment

Asch, den fylldes just nu, så jag antar att du inte han med.

Comment

Om du har Full Tilt, så kan du regga dig till en WSOP-qulifier-freeroll just nu om du snabbar dig. 36 av 1800 vinner inträde till en WSOP $200 som går imorgon. Jag reggade mig just. Platserna fylls snabbt och den börjar om 14 min.
                              Fasen, jag har ju inte "Full tilt"... Bara Expekt och Multipoker.....
                              Och jag antar att det inte är någonting man kan ha där??

För isåfall har jag det nog...
                              ________
                              ____

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X