Originally posted by Duke
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jäkla "#%"#% Poker....
Collapse
X
-
Det är en amerikanska Pokersite. Ta och regga dig där. Dom kör 4 WSOP-freerolls varja dag. 2 st tidig morgon och två på kvällen svensk tid. Dom skall skicka gratispaket till ett värde av minst 1 miljoner dollar till wsop (poker VM).Originally posted by DukeFasen, jag har ju inte "Full tilt"... Bara Expekt och Multipoker.....
Och jag antar att det inte är någonting man kan ha där??
För isåfall har jag det nog...
http://www.fulltiltpoker.com/
- Comment
Comment
-
Min brorsa lurade in mig till MultiPoker faktiskt för en $50 bonus till honom och $25 till mig som gällde då.. Detta fick vi ganska fort men det krävdes ju spel... och egentligen så krävs ju rake på de summorna... Så de riskerar ju aldrig att förlora något... Men vi som tänkt spela förlorar ju inte heller något på bonusen..Originally posted by MellonDom har bonus 100% upp till $100 där. Vet du om den är lättclearad?
Sedan gillar jag "miljön" i klienten etc... Jag fick iofs chat-bann hos expekt om jag skall vara helt ärlig...
Den är dock lyft idagsläget...________
____
- Comment
Comment
-
Originally posted by MellonDet är en amerikanska Pokersite. Ta och regga dig där. Dom kör 4 WSOP-freerolls varja dag. 2 st tidig morgon och två på kvällen svensk tid. Dom skall skicka gratispaket till ett värde av minst 1 miljoner dollar till wsop (poker VM).
http://www.fulltiltpoker.com/
Vad är minimuminsättningen?________
____
- Comment
Comment
-
Boss MediaOriginally posted by MellonKul Snowie
Jag reggade mig på Svenska Spel igår, men har inte spelat där ännu. Jag gillar den låga raken som endast är på 2,5% och max upp till 30:- Jag gillar även pokerklienten från Boss Media. Skit tycker jag dock är att dom inte har nåt bonussystem. Inte heller nån reaload, inga frirullar, inga sateliter till större pokerevenemang med mera. Får hoppas att dom förstår vikten av det sås måningom.

Bonus system
Reaload
Sateliter
*ser ut som en idiot men låtsas inte om det*
Jag är så himla dum... ska testa freeroller på Betsson, har varit på väg flera gånger men missat tiden
Nu är jag i alla fall uppe i 89 000 $ och önskar att det vore riktiga pengar
Nu när jag spelar med riktiga pengar..... fasen vad snål jag blir
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Satelliter är typ turneringar där vinsten är inköpet till större turneringar...Originally posted by snowflakeBoss Media
Bonus system
Reaload
Sateliter
Jag är så himla dum... ska testa freeroller på Betsson, har varit på väg flera gånger men missat tiden
Reload kan vara turneringar där man kan återinstoppa pengar några gånger....
Bonussystem... borde vara ganska givet..
________
____
- Comment
Comment
-
Ok.. då förstår jag. Jag har ju bara spelat med play money men skulle gärna vilja testa freerollOriginally posted by DukeSatelliter är typ turneringar där vinsten är inköpet till större turneringar...
Reload kan vara turneringar där man kan återinstoppa pengar några gånger....
Bonussystem... borde vara ganska givet..
Sorry att jag svarade på ditt inlägg och skrev Mellon.. är ju så van att det bara är Mellon och LeCot som skriver om poker, men jag rättade till det i alla fall
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Originally posted by snowflakeOk.. då förstår jag. Jag har ju bara spelat med play money men skulle gärna vilja testa freeroll
Sorry att jag svarade på ditt inlägg och skrev Mellon.. är ju så van att det bara är Mellon och LeCot som skriver om poker, men jag rättade till det i alla fall

Inga problem självklart...
Sålänge du inte vinner på rivern mot mig
________
____
- Comment
Comment
-
Reload är som det låter. Du får en bonus på si och så mycket på dom pengar du väljer att sätta in på ditt pokerkonto trots att du är en gammal spelare på siten. Det Duke menar är Rebuys, annars så är det så som Duke säger korrekt.Originally posted by snowflakeBoss Media
Bonus system
Reaload
Sateliter
Boss Media är ett svenskt IT-företag som bl.a utvecklat den pokerklient som SV-Spel använder sig av
Lycka till med pokrandet Snowie
- Comment
Comment
-
Lycka till själv. Har du samma nick på svenska spel som här?Originally posted by MellonReload är som det låter. Du får en bonus på si och så mycket på dom pengar du väljer att sätta in på ditt pokerkonto trots att du är en gammal spelare på siten. Det Duke menar är Rebuys, annars så är det så som Duke säger korrekt.
Boss Media är ett svenskt IT-företag som bl.a utvecklat den pokerklient som SV-Spel använder sig av
Lycka till med pokrandet Snowie
Det som har blivit på Betsson är att vi har blivit en "poker family" med folk från North Carolina, South Carolina, Edmonton, Maryland, Skottland, Israel och Sverige. Snackandet har blivit lika kul som spelandet
- Comment
Comment
-
Heter AceStreak på svenska spelOriginally posted by snowflakeLycka till själv. Har du samma nick på svenska spel som här?
Det som har blivit på Betsson är att vi har blivit en "poker family" med folk från North Carolina, South Carolina, Edmonton, Maryland, Skottland, Israel och Sverige. Snackandet har blivit lika kul som spelandet
Javisst är det kul när man lär känna folk på siterna
- Comment
Comment

Comment