Äsc, fan, åkte ut nu. Hade AA och höjde. Blev re-raisad av chipledernen som hade lite med marker än mig varpå jag gick all in. Han synade och hade QQ. Q kommer på floppen and I'm out.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jäkla "#%"#% Poker....
Collapse
X
-
Väääääääääldig sällan jag vinner med AA (är min oturs hand)Originally posted by MellonÄsc, fan, åkte ut nu. Hade AA och höjde. Blev re-raisad av chipledernen som hade lite med marker än mig varpå jag gick all in. Han synade och hade QQ. Q kommer på floppen and I'm out.
Sorry Mellon, var det riktiga pengar?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Nä, det var frirullen som jag skrev om tidigare. Visst, ibland så håller inte ens pocket ess, så är det. Bara att bita ihopOriginally posted by snowflakeVäääääääääldig sällan jag vinner med AA (är min oturs hand)
Sorry Mellon, var det riktiga pengar? 

I förrgår losade jag ca $550 med AA på hand mot KK i ett cash game. Jag kom dock tillbaks och slutade tillslut på $1266 efter att ytterligare en gång varit nere på runt $500. Startade med $1000.
Inte så jattestor vinst, men med tanke på att nån tur aldrig infann sig så är jag nöjd.
- Comment
Comment
-
Hmm... och här är jag glad över att ligga på +168 kr (spelar på 1/2 kr bord)Originally posted by MellonNä, det var frirullen som jag skrev om tidigare. Visst, ibland så håller inte ens pocket ess, så är det. Bara att bita ihop
I förrgår losade jag ca $550 med AA på hand mot KK i ett cash game. Jag kom dock tillbaks och slutade tillslut på $1266 efter att ytterligare en gång varit nere på runt $500. Startade med $1000.
Inte så jattestor vinst, men med tanke på att nån tur aldrig infann sig så är jag nöjd.
Nu när jag spelar med riktiga pengar så blir jag så fruktansvärt försiktig .......... och SNÅL
Men du sätter ju gränser för pengar och tid på Sv spel och det är ju bra tycker jag.Originally posted by MellonJag skulle precis testa Svenska Spel Snowie, men min bank ligger nere. Lika bra det kanske då man ALDRIG skall spela om pengar när man dragit öl, vin sprit. Nu har ju jag bara tagit ett par öl, men ändå
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Kanonbra SnowflakeOriginally posted by snowflakeHmm... och här är jag glad över att ligga på +168 kr (spelar på 1/2 kr bord)
Nu när jag spelar med riktiga pengar så blir jag så fruktansvärt försiktig .......... och SNÅL
Men du sätter ju gränser för pengar och tid på Sv spel och det är ju bra tycker jag.
Ta det försiktigt och bygg upp din bankrulle sakta men säkert. Sedan så kan du prova lite högre bord
Haha, jag blev först lite förvånad när jag läste att du spelade 1/2 bord, men så kom jag att tänka på att det inte är dollar utan SEK på Svenska Spel 
Ja, det är bra att man kan sätta sina gränser i förväg på Svenska Spel. Såg just att dom även har stängt mellan 03:00 och 07:00 vilket ju kanske bara är bra. Det är ju på den tiden som många ofta förlorar på när dom kommer hem från krogen efter en blöt fredags eller lördagskväll. Typ alla pokerspelare jag känner (inklusive mig själv) har förlorat mycket då när man kommer hem övermodig och dum av spriten och slår på datorn. Det finns faktiskt många som ställer klockan för att gå upp mitt i natten på fredagar och lördagar för att det då brukar finnas gott om fyllefiskar att ta cash ifrån
Last edited by Mellon; 2006-04-01, 20:12.
- Comment
Comment
-
Jo jag hade faktiskt tänkt att bygga upp en liten summa och sen när jag är uppe i 500 kr så tänkte jag ta 100 kr och spela på 5/10 bord (försöker att få ihop pengar till ett nytt badrumOriginally posted by MellonKanonbra Snowflake
Ta det försiktigt och bygg upp din bankrulle sakta men säkert. Sedan så kan du prova lite högre bord
Haha, jag blev först lite förvånad när jag läste att du spelade 1/2 bord, men så kom jag att tänka på att det inte är dollar utan SEK på Svenska Spel 
Ja, det är bra att man kan sätta sina gränser i förväg på Svenska Spel. Såg just att dom även har stängt mellan 03:00 och 07:00 vilket ju kanske bara är bra. Det är ju på den tiden som många ofta förlorar på när dom kommer hem från krogen efter en blöt fredags eller lördagskväll. Typ alla pokerspelare jag känner (inklusive mig själv) har förlorat mycket då när man kommer hem övermodig och dum av spriten och slår på datorn. Det finns faktiskt många som ställer klockan för att gå upp mitt i natten på fredagar och lördagar för att det då brukar finnas gott om fyllefiskar att ta cash ifrån
)
Jag försökte ett sånt där trick med att spela när folk är fulla/trötta men det gick inget bra. Jag satt på Betsson med mitt morgonkaffe och tänkte att nu är alla Amerikanarna trötta eller fulla så nu ska jag spela skiten ur dom
Faaaaaaaaaasen vad jag bedrog mig, hela siten var full med pigga och alerta Australiensare som raisade innan flopp, efter flopp och som bara gamblade och hoppades på en "lucky river" samtidigt som dom skrek: Hey Mate!! ... och där satt jag svensk, ordningsam och skulle spela en korrekt poker
Last edited by snowflake; 2006-04-02, 08:26.
- Comment
Comment

Comment