Announcement

Collapse
No announcement yet.

Microsoft Visual Web Developer 2005 Express Edition

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Microsoft Visual Web Developer 2005 Express Edition

någon här som andvänder el har andvänt detta program??

behöver lite tips får de inte att göra riktigt som jag vill!!

Nope, brukar använda notepad för att koda mina asp/html-sidor... Eller iofs oftast Visual Interdev... Men bara för färgkoderna....
    ________
    ____

Comment

Originally posted by Duke
      Nope, brukar använda notepad för att koda mina asp/html-sidor... Eller iofs oftast Visual Interdev... Men bara för färgkoderna....
      notepad++ då eller??

Comment

Originally posted by Tronic
        notepad++ då eller??
        Hehe, nä vanliga..

Jag gillar inte all extra skräpkod som webgeneratorer ofta skapar.. Blir för roddigt.. Speciellt om man vill blanda i massa aspkod och/eller lite egna klientscript.

Så jag öppnar det mycket hellre i notepad där man har full och absolut kontroll än i något websidegenerator.... (Men helst i Interdev iofs..)
        ________
        ____

Comment

Hehe, nä vanliga..

Jag gillar inte all extra skräpkod som webgeneratorer ofta skapar.. Blir för roddigt.. Speciellt om man vill blanda i massa aspkod och/eller lite egna klientscript.

Så jag öppnar det mycket hellre i notepad där man har full och absolut kontroll än i något websidegenerator.... (Men helst i Interdev iofs..)
          interdev e fin den och web developern e nästan likadan men inte riktigt, höll på lite med class mappar men de försvann för mig jag kan ej få tillbaka den kontrollpanelen längst ut till höger.

Comment

Hmmm, Jag har som sagt aldrig använt det själv men det verkar som du kan få fram det igen såhär:

http://www.asp.net/guidedtour2/s11.aspx

Fast välja class istället?
            ________
            ____

Comment

Hmmm, Jag har som sagt aldrig använt det själv men det verkar som du kan få fram det igen såhär:

http://www.asp.net/guidedtour2/s11.aspx

Fast välja class istället?
              får testa de kanske men tror inte de för hela menyen till höger är puts väck nämnligen nåja lite plock & pill e ju kuligt..

tur jag ej hade gjort mycket på den iaf.

tack mannen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X