Är det någon som har programmerat i Labware... Eller som vet något öht om Labware?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Labware
Collapse
X
-
Illa, illa..Originally posted by gasonNej, tyvärr. Kände inte till att det fanns en gång.
Jag behöver bli expert på det... Tror iofs det är ett utvecklat verktyg med inbyggt scriptspråk... eller nåt sånt.. Kanske att hela UI:et är utvecklat i script-språket.________
____
- Comment
Comment
-
Används det för något specifikt ändamål eller är det en utvecklingsplattforn i största allmänhet?Originally posted by DukeIlla, illa..
Jag behöver bli expert på det... Tror iofs det är ett utvecklat verktyg med inbyggt scriptspråk... eller nåt sånt.. Kanske att hela UI:et är utvecklat i script-språket.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Som jag förstått det så används det specifikt i större laboratorium, för diverse tester... Mediciner och/eller vårdverktyg etc....Originally posted by gasonAnvänds det för något specifikt ändamål eller är det en utvecklingsplattforn i största allmänhet?
Det skall dock vara stort inom området...... Hur stort området är vet jag iofs inte...________
____
- Comment
Comment
-
Hehe, området är nog mycket stort kan tänka mig. Det är dock inte mitt område alls, kan förklara varför jag inte kände till det öht.Originally posted by DukeSom jag förstått det så används det specifikt i större laboratorium, för diverse tester... Mediciner och/eller vårdverktyg etc....
Det skall dock vara stort inom området...... Hur stort området är vet jag iofs inte...
Tittade lite på deras hemsida men det sa inte så mycket. Dessa floskelgeneratorer som flitigt används vid presentationer borde banne mig förbjudas.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Jag veeet.. Så irriterande... Jag tror det pågår något OS i att säga så lite som möjligt med så många ord som möjligt..Originally posted by gasonHehe, området är nog mycket stort kan tänka mig. Det är dock inte mitt område alls, kan förklara varför jag inte kände till det öht.
Tittade lite på deras hemsida men det sa inte så mycket. Dessa floskelgeneratorer som flitigt används vid presentationer borde banne mig förbjudas.
Annars borde det ju ligga i deras intresse att underlätta för utvecklare så mycket som möjligt istället för att sälja med målningar på guld och gröna skogar..
Illa, illa..________
____
- Comment
Comment

Comment