Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ni WoW-fanatiker..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ni WoW-fanatiker..

Vart hittar man en trial av WoW spelet så att man kan testa det? Finns det nånstans, likt Project Entropia, nånstans man kan hämta hem en fullversion och sen betala blizzard för medlemsavgiften, typ?
    -

tyvärr har dom inte gratisversioner att testa ^^ men ibland ger dom sina medlemmar gratis 10dagarspass att ge ut till kompis, sen så kostar kontot 499 tror jag fortfarande

Comment

Originally posted by Icelander
      tyvärr har dom inte gratisversioner att testa ^^ men ibland ger dom sina medlemmar gratis 10dagarspass att ge ut till kompis, sen så kostar kontot 499 tror jag fortfarande
      Ett 10-dagarspass skulle vara varmt välkommet..

Engångsavgift?
      -

Comment

Originally posted by TMM
        Ett 10-dagarspass skulle vara varmt välkommet..

Engångsavgift?
        Ett 10-dagarspass är du den första som jag skulle ge

resten står på msn

Comment

Ett 10-dagarspass är du den första som jag skulle ge

resten står på msn

Det kan jag tycka är lite knas.. Först vill dom ha pengar för att köpa spelet, och sen vill dom ha en rent orimlig summa för att få fortsätta spela det? Jag som ville testa

Dyr hobby du har, Icelander
          -

Comment

Originally posted by TMM
            Det kan jag tycka är lite knas.. Först vill dom ha pengar för att köpa spelet, och sen vill dom ha en rent orimlig summa för att få fortsätta spela det? Jag som ville testa

Dyr hobby du har, Icelander
            120:- i månaden är ingen farlig summa anser jag.

Orimlig summa???

Hur mycket har du lagt ned på PE??

testa det kan du väl om du känner någon som har spelet + ett 10 dagars test.

sedan kostar det 399:- iaf där jag handlar www.discshop.se säljer även 60 dagars spelkort.

Nya rasen för alliance är nu ute COOOOOOLT!!! Burning Crusades släpps i europa slutet av 2006 om man skall lita på blizard.

Comment

Originally posted by Tronic
              120:- i månaden är ingen farlig summa anser jag.

Orimlig summa???

Hur mycket har du lagt ned på PE??

testa det kan du väl om du känner någon som har spelet + ett 10 dagars test.

sedan kostar det 399:- iaf där jag handlar www.discshop.se säljer även 60 dagars spelkort.

Nya rasen för alliance är nu ute COOOOOOLT!!! Burning Crusades släpps i europa slutet av 2006 om man skall lita på blizard.

Det orimliga ligger just i det du säger...

Spelet kostar 400 och sen ska man betala nån gräslig medlemsavgift varje månad som man aldrig får tillbaka. Annat är det med PE där, ju mer man spelar, desto större chansen är att man gör en vinst också. Tro mig, så länge har jag spelat att jag vet att man kan göra sig rejäla pengar på spelet om man sköter sina kort rätt. Det finns många spelare där som börjat sin karriär utan ett öre, som nu har en jävla massa pengar i kassan om dom bara löser ut dom någon dag.

Jag tycker nog att WoW borde varit lite mer generösa faktiskt, men jag tackar fortfarande inte nej till att få testa det. Intressant är en annan sak också. Om man någon gång får chansen att prova på spelet under 10 dygn.... då kostar ju fortfarande själva spelet att köpa. Det får jag inte ihop.
              -

Comment

Originally posted by TMM
                Det orimliga ligger just i det du säger...

Spelet kostar 400 och sen ska man betala nån gräslig medlemsavgift varje månad som man aldrig får tillbaka. Annat är det med PE där, ju mer man spelar, desto större chansen är att man gör en vinst också. Tro mig, så länge har jag spelat att jag vet att man kan göra sig rejäla pengar på spelet om man sköter sina kort rätt. Det finns många spelare där som börjat sin karriär utan ett öre, som nu har en jävla massa pengar i kassan om dom bara löser ut dom någon dag.
                Om du tränar el sportar kostar det pengar i klubbavgift!!

kolla vad det kostar att spela Golf tex...

Originally posted by TMM
                Jag tycker nog att WoW borde varit lite mer generösa faktiskt, men jag tackar fortfarande inte nej till att få testa det.
                Det kan man tycka men jag tycker att det är ett roligt spel & värt den kostnaden.

Originally posted by TMM
                Intressant är en annan sak också. Om man någon gång får chansen att prova på spelet under 10 dygn.... då kostar ju fortfarande själva spelet att köpa. Det får jag inte ihop.

Vad snackar du om nu??

Om jag skulle ge dig 10-day guest pass
                • Ge dej guest pass key
                • låna ut mina cd-skivor så du kan installera WoW.
                • se till så du skriver i guest pass key under installation.
                • du har 10 dagars test.
                detta är allt, du behöver ej köpa spelet!!

Comment

Om du tränar el sportar kostar det pengar i klubbavgift!!

kolla vad det kostar att spela Golf tex...

Det kan man tycka men jag tycker att det är ett roligt spel & värt den kostnaden.

Vad snackar du om nu??

Om jag skulle ge dig 10-day guest pass
                  • Ge dej guest pass key
                  • låna ut mina cd-skivor så du kan installera WoW.
                  • se till så du skriver i guest pass key under installation.
                  • du har 10 dagars test.
                  detta är allt, du behöver ej köpa spelet!!
                  Men eftersom den som ska få passet bor långt utanför stan som man själv bor i, så har jag kvar gamla betan på servern, och utifrån den kan man installera spelet utan problem

Comment

Men eftersom den som ska få passet bor långt utanför stan som man själv bor i, så har jag kvar gamla betan på servern, och utifrån den kan man installera spelet utan problem
                    Har aldrig lirat betan men hört andra som har spelat den & den suger kraftigt jämfört med orginalet + betan kan ha problem med uppdateringarna & eventuella addons!!

så om den man vill låna ut spelet bor långväga bort finns posten.

alternativt lägga in hela spelet på datorn & skicka via ftp el torrent!!

alternativ 2: bränn skivorna & skicka dem, vet ej vad blizzard skulle säga men användaren måste ju ha en nyckel för att kunna spela i vilket fall som helst.

Comment

Har aldrig lirat betan men hört andra som har spelat den & den suger kraftigt jämfört med orginalet + betan kan ha problem med uppdateringarna & eventuella addons!!

så om den man vill låna ut spelet bor långväga bort finns posten.

alternativt lägga in hela spelet på datorn & skicka via ftp el torrent!!

alternativ 2: bränn skivorna & skicka dem, vet ej vad blizzard skulle säga men användaren måste ju ha en nyckel för att kunna spela i vilket fall som helst.
                      Att uppdatera betan är exakt samma sak som att installera från skivor.. aldrig haft några problem med det alls, vart var det jag klistrade in min ctprofile? var det int ehär?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X