Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ett mahjongigt spel
Collapse
X
-
HJÄLP
Nu vet jag inte om jag är på rätt ställe och skriver men gör ändå ett försök.
När jag spelar Mahjong Connect (tror jag det heter) så har det börjat bugga sig. När jag ska vidare till nästa nivå så blir det game over och så är texten i varandra.
Nu har jag ju ingen chans att slå piopio
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
-
Denna tråd har inget med det Mahjongspelet i Arkadhallen att göra..Originally posted by snowflakeNu vet jag inte om jag är på rätt ställe och skriver men gör ändå ett försök.
När jag spelar Mahjong Connect (tror jag det heter) så har det börjat bugga sig. När jag ska vidare till nästa nivå så blir det game over och så är texten i varandra.
Nu har jag ju ingen chans att slå piopio
Kanske ska skriva en egen tråd om detta så kanske TMM får upp ögonen..
Har upplevt detsamma som du, men det problemet uppstår inte alltid.. Idag har det funkat bra för lille mig..
Fast jag har ju inte fått slått mig själv och det kommer inte du heller att göra..
I am always running around like a blue-arsed fly!!
- Comment
Comment
-
Äsch nu funkar det igen så det blir väl så ibland. Nä jag kommer nog inte slå dig men jag kan ju alltid göra ett tappert försökOriginally posted by piopioDenna tråd har inget med det Mahjongspelet i Arkadhallen att göra..
Har upplevt detsamma som du, men det problemet uppstår inte alltid.. Idag har det funkat bra för lille mig..
Fast jag har ju inte fått slått mig själv och det kommer inte du heller att göra..
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Originally posted by piopioDenna tråd har inget med det Mahjongspelet i Arkadhallen att göra..
- Comment
Comment
-
Hmm.... undrar hur många minuter jag fick vara glad över att ha slagit Mahjong mästarenOriginally posted by piopioMäh!!
på dig själv du..

- Comment
Comment
-
Inte var det värst länge heller, men ett tag iaf..Originally posted by snowflakeHmm.... undrar hur många minuter jag fick vara glad över att ha slagit Mahjong mästaren

Men så snäll som jag är får du behålla pokalen i CTD Curling.(testdummyn)..
Det spelet var så trist att jag inte ens tänker försöka slå dig..
- Comment
Comment
-
Visst har jag det.. Och bucklan har jag också..Originally posted by TMMHar du hittat Mahjong Connect än då?
(Ja, okej, det har du nog)
Får gärna putta in fler spel.. *host*
- Comment
Comment

Comment