Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjälp! Bug i spelet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp! Bug i spelet

Det är något fel på Mah Jong Connect. Skulle någon vilja fixa det om det går? Man kommer inte vidare till next level .... och då kan jag ju aldrig slå piopio
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Kan vara programmeraren vi ska skälla på här
    Funkar det för pio?
    -

Comment

Originally posted by snowflake
      Det är något fel på Mah Jong Connect. Skulle någon vilja fixa det om det går? Man kommer inte vidare till next level .... och då kan jag ju aldrig slå piopio
      Idag har det faktiskt funkat si så där..
      Men du slår mig aldrig.. *nanananananaa *
      I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Originally posted by TMM
        Kan vara programmeraren vi ska skälla på här
        Funkar det för pio?
        Som sagt så funkar det ibland , men för det mesta inte.. Speciellt inte när sidan UPPDATERAS AUTOMATISKT! Tror kanske du ska testa och lägga in det på nytt eller nåt.. Fast det kommer inte hjälpa Flingan, cause IM the true champ..

Comment

Originally posted by piopio
          Som sagt så funkar det ibland , men för det mesta inte.. Speciellt inte när sidan UPPDATERAS AUTOMATISKT! Tror kanske du ska testa och lägga in det på nytt eller nåt.. Fast det kommer inte hjälpa Flingan, cause IM the true champ..
          Nu har det inte funkat på en vecka för mig tror jag.... och jag har haft skitbra på den första nivån men så kommer jag inte vidare *grrrr* Vänta bara din fjolla

Snälla TMM!!! Gör något! Jag gillar ju spelet och jag måste slå piopio
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Bugg i crab vollyball också!!

bollen hamnar i visst läge sedan står crabban i samma läge & nickar den jävla bollen bifogar bild!!

Attached Files

Comment

Nu igen
              Attached Files

Comment

Originally posted by Tronic
                Nu igen
                Precis samma fel har jag haft 1 gång..
                Du får ge f*n i att nicka bollen så hårt och långt..

Comment

Originally posted by piopio
                  Precis samma fel har jag haft 1 gång..
                  Du får ge f*n i att nicka bollen så hårt och långt..
                  kvittar för crabbjäveln nickar in sigsjälv i det läget hände 2 ggr.

Comment

Tack Tack Tack... nu funkar MahJong Connect igen så nu försvinner jag iväg för ett tag framöver

Tronic! Jag råkade också ut för samma sak. Hoppas att det har rättat till sig nu.

Comment

Det är något fel på mini-golf spelet. Antingen fastnar jag eller så kan jag inte sätta fast bollen och markören försvinner.... fasen... jag som hade så bra poäng

Går och gör ett tredje försök... tredje gången gillt...

Comment

Gold MIner = Skitspel Highscore fungerar inte

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X