Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bredband borta

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bredband borta

"Känn dig som hemma, med Bredband Borta" säger Bredbandsbolaget till sina kunder.

Fiffigt Sickan, nu erbjuder BBB ett kontant Connect-card för rimliga pengar. Jag tror att jag ska nappa på erbjudandet, för visst är det väl perfekt att kunna skriva på Tornevall oavsett var man är!?! I hängmattan, i båten eller från travbanan ...

Man köper ett datakort som stödjer både 3G och GPRS samt kontantkort laddat med 1.000 MB för 2.995:-
    Är man BBB kund så får man en tusenlapp rabatt om man beställer före 31 augusti.
    BredbandBorta fungerar bara inom Sverige och hastigheten är upp till 384 kBit/s. Endast en gång per hushåll, gäller erbjudandet för.

Påfyllning finns för -
    200 MB - 100:-
    500 MB - 250:-
    1000 MB - 500:-
    "Att råkas för att skiljas är ju mer smärta än glädje"
    Er
    August Sg

Originally posted by Nogger
    "Känn dig som hemma, med Bredband Borta" säger Bredbandsbolaget till sina kunder.

Fiffigt Sickan, nu erbjuder BBB ett kontant Connect-card för rimliga pengar. Jag tror att jag ska nappa på erbjudandet, för visst är det väl perfekt att kunna skriva på Tornevall oavsett var man är!?! I hängmattan, i båten eller från travbanan ...

Man köper ett datakort som stödjer både 3G och GPRS samt kontantkort laddat med 1.000 MB för 2.995:-
    Är man BBB kund så får man en tusenlapp rabatt om man beställer före 31 augusti.
    BredbandBorta fungerar bara inom Sverige och hastigheten är upp till 384 kBit/s. Endast en gång per hushåll, gäller erbjudandet för.

Påfyllning finns för -
    200 MB - 100:-
    500 MB - 250:-
    1000 MB - 500:-

Ah. Är det en slags mobil grej?

Min mobil har förresten stöd för seriell kommunikation, så hade jag haft en laptop så hade jag kunnat utnyttja mobilen som ett modem (Max 9600 baud för min del dock). Gissa om jag är sugen på en laptop

384 kBit är inte fy skam heller. Någon som har en billig laptop att sälja?
    -

Comment

Originally posted by TMM
      Ah. Är det en slags mobil grej?

Min mobil har förresten stöd för seriell kommunikation, så hade jag haft en laptop så hade jag kunnat utnyttja mobilen som ett modem (Max 9600 baud för min del dock). Gissa om jag är sugen på en laptop

384 kBit är inte fy skam heller. Någon som har en billig laptop att sälja?
      Om du menar telefon när du säger mobil, så nej. Det är ett connect-card till lapen, men du laddar det på samma sätt som ett kontantkort till mobilen.

Snitsigt, jag tänker prova. Det här skulle ha kommit tidigare, tänker på de senaste somrarna på Ornö utan dator i tre månader ...
      Er
      August Sg

Comment

vaaa jag måste ha jag måste ha jag måste ha
        jag är ju mycket på landet på somrarna och skulle gäna ha med min laptop vart hur när köper man, hur göra man berätta meeer
        sigpic__________________

Comment

oj 3000 såg jag just att det kostade
          sigpic__________________

Comment

Jag vill också ha! Specellt en billig laptop.. Fast jag får väl drömma ett tag till...
            -

Comment

Originally posted by TMM
              Jag vill också ha! Specellt en billig laptop.. Fast jag får väl drömma ett tag till...
              du kan få köpa min BARA 5000
              näe men om du vill ha en begagnad så finns det ju på blocket till rimliga priser..
              sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
                vaaa jag måste ha jag måste ha jag måste ha
                jag är ju mycket på landet på somrarna och skulle gäna ha med min laptop vart hur när köper man, hur göra man berätta meeer
                Kolla på Bredbandsbolagets sida. Där står allt man behöver veta ... och jag är redan BBB-kund.

Det är ju starkostnaden förstås, fast du får ju räkna bort 500 spänn för det är ju laddat på kortet. Sen blev det inte så mycket kvar av engångskostnaden ...

Klart intressant tycker jag!
                Er
                August Sg

Comment

Kolla på Bredbandsbolagets sida. Där står allt man behöver veta ... och jag är redan BBB-kund.

Det är ju starkostnaden förstås, fast du får ju räkna bort 500 spänn för det är ju laddat på kortet. Sen blev det inte så mycket kvar av engångskostnaden ...

Klart intressant tycker jag!
                  äsch jag fixade spray istället, så jag kan koppla in mig i vilket teleuttag som helst så får jag hem en faktura sen.. räcker för mig så jag kan kolla lite när man är i sommarstugan blev gaaanska mycket billigare sen att jag kommer bli galen på hastigheten är ju en annan sak
                  sigpic__________________

Comment

Originally posted by Lover
                    äsch jag fixade spray istället, så jag kan koppla in mig i vilket teleuttag som helst så får jag hem en faktura sen.. räcker för mig så jag kan kolla lite när man är i sommarstugan blev gaaanska mycket billigare sen att jag kommer bli galen på hastigheten är ju en annan sak
                    Det är så glest mellan telejacken på travbanan ... och på öar i Stockholms skärgård ...
                    Jag har uppenbarligen lite andra behov än du Lover.

Er
                    August Sg

Comment

Det är så glest mellan telejacken på travbanan ... och på öar i Stockholms skärgård ...
                      Jag har uppenbarligen lite andra behov än du Lover.

japp, jag är nöjd bara jag kan kolla lite när jag är på landet, så abstinensen inte blir för stor
                      sigpic__________________

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X