Är ju nybörjare på att spela Entropia så nu har jag lite frågor som jag hoppas att någon vänlig själ kan svara på. Misstänker att jag kommer med en massa fler frågor ju mer jag spelar men jag börjar med dessa.
1 Ska jag satsa på mer skydd eller ska jag satsa på bättre vapen? Har Pixi harness, Pixi gloves och Shogun shin-guards.
2 När dom sätter pris på sweat är det per flaska eller är det för alltihop? För det mesta säger dom betalar 1.2.
3 Det var en som erbjöd mig ansiktsskydd för 110 sweat är det ett bra pris? Han ville ha pengar först men jag sa att jag inte hade några och då sa han att jag kunde betala i sweat. Jag sa att jag bara hade 50 (hade 800
) och då sa han att jag kunde få det för 110.
4 Hur bättrar jag på concentration?
1 Ska jag satsa på mer skydd eller ska jag satsa på bättre vapen? Har Pixi harness, Pixi gloves och Shogun shin-guards.
2 När dom sätter pris på sweat är det per flaska eller är det för alltihop? För det mesta säger dom betalar 1.2.
3 Det var en som erbjöd mig ansiktsskydd för 110 sweat är det ett bra pris? Han ville ha pengar först men jag sa att jag inte hade några och då sa han att jag kunde betala i sweat. Jag sa att jag bara hade 50 (hade 800
) och då sa han att jag kunde få det för 110. 4 Hur bättrar jag på concentration?

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment