Announcement

Collapse
No announcement yet.

Atrox Alarm [wmv]

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Atrox Alarm [wmv]

Fort Ithaca is again in the news this week, following the brutal mauling of colonist SirAttack by an Atrox Marauder on the southern outskirts of the settlement last week. With abnormally high pheromone readings reported by Zoological Scouts earlier this year, we asked Professor Nus Magsun from the Zoological Institute if there was any explanation to the sudden appearance of these fierce new beasts.

http://account.entropiauniverse.com/...rich/5084.html

Och direkt från Ithaca kunde man idag se följande dramatiska händelse utspela sig. Bland hormonstinna Atroxer försöker två djärva spelare ta sig igenom flocken. Man kan tydligt i slutsekvensen se exakt vart Simsan befinner sig och vilket öde hon kommer att möta.

Attached Files
    Last edited by Tornevall; 2006-06-11, 19:50.
    -

Stackars Simsan. Ser scary ut. Drar du iväg med henne till ett sånt hemskt ställe? eller det kanske var hon som drog med dig dit Hormonstinna Atroxer .... det kan inte bli värre

Själv håller jag mig till dom tvåsnablade som sprutar grönt, dom enhornade med randig rumpa och dom jobbiga kycklingarna (som Tronic kallar dom)
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake
      Stackars Simsan. Ser scary ut. Drar du iväg med henne till ett sånt hemskt ställe? eller det kanske var hon som drog med dig dit Hormonstinna Atroxer .... det kan inte bli värre

Själv håller jag mig till dom tvåsnablade som sprutar grönt, dom enhornade med randig rumpa och dom jobbiga kycklingarna (som Tronic kallar dom)
      Ja de e jobbiga de därinag kycklingarana, idag har jag däremot MINAT & dödar nåra armaxer visserligen cow men men, försökte mig på en bull mature men med sollomate + amp så har jag inte stor chans.

Måste skaffa bättre vapen & de snart.

ska sälja mitt fusil & köpa nått annat troligen ett blp vapen.

Kollat lite på auctions & inte många som bjuder på fusil längre får lägga upp den nån dag & hoppas på det bästa.

Comment

Gött att ha kommit igång igen
        -

Comment

Originally posted by Tronic
          Ja de e jobbiga de därinag kycklingarana, idag har jag däremot MINAT & dödar nåra armaxer visserligen cow men men, försökte mig på en bull mature men med sollomate + amp så har jag inte stor chans.

Måste skaffa bättre vapen & de snart.

ska sälja mitt fusil & köpa nått annat troligen ett blp vapen.

Kollat lite på auctions & inte många som bjuder på fusil längre får lägga upp den nån dag & hoppas på det bästa.
          Har du minat? Hur fick du pengar till utrustning? Jag har bara några PED kvar nu, det kostar ju 6 PED att laga yxan (som jag får göra ganska ofta) och i relation till vad jag får ut så går jag ju minus hela tiden. Antar att jag måste ha kvar min Sollomate eftersom Aia sa att man får skills när man använder det. Vad är Amp bra för?

Fick fab 15 som byte igår men den var väldigt trasig och kostade 25 PED att laga så jag får väl spara pengar Men nu har jag 1 200 flaskor sweat i alla fall

Jag fick sålt alla mina grejor på auktionen igår
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by TMM
            NJAA

Jag ger de nåra mån går de inte runt så lägger jag ned de helt.

1 spel där man e tvungen att sätta in pengar för att spela & sedan går man inte ens +-0 utan bara minus tänker jag inte satsa på. i första han är de för att ha kul.

Kan man tjäna en kr el två kul men inte därför jag spelar så PE får 1 chans till men när stålarna e slut & tålamodet noll är de slut för alltid!

Comment

Originally posted by TMM
              Men du är ju på såna där hemska ställen, där jag inte kommer att vara på många år

Hamnade på ett nytt ställe igår förresten.... hmm.. kommer inte ihåg vad det hette men det slutade på zone i alla fall, ett riktigt dystert ställe. Jag var på upptäcktsfärd också och hamnade tydligen på det där stället som man får döda varandra på. Samtidigt som jag såg skylten så såg jag en grön plupp på radarn och sprang iväg så fort jag bara kunde

Comment

Men du är ju på såna där hemska ställen, där jag inte kommer att vara på många år

Hamnade på ett nytt ställe igår förresten.... hmm.. kommer inte ihåg vad det hette men det slutade på zone i alla fall, ett riktigt dystert ställe. Jag var på upptäcktsfärd också och hamnade tydligen på det där stället som man får döda varandra på. Samtidigt som jag såg skylten så såg jag en grön plupp på radarn och sprang iväg så fort jag bara kunde

Comment

Vilket av dom? Om du dog kort efter att du varit där så gjorde du helt rätt i att dra därifrån kan jag säga iallafall. Eller låg den väldigt västerut?

Tronic - mycket bra, vi får se till att du går på + då.. Det gör ju jag.. Och vi ska ses oftare också så klart..
                  -

Comment

Originally posted by TMM
                    Vilket av dom? Om du dog kort efter att du varit där så gjorde du helt rätt i att dra därifrån kan jag säga iallafall. Eller låg den väldigt västerut?

Tronic - mycket bra, vi får se till att du går på + då.. Det gör ju jag.. Och vi ska ses oftare också så klart..
                    Jag gick utefter västkusten norrut (trodde att det skulle vara som hemma ) och så var det en skylt på min högra sida och jag läste inte på den utan fortsatte att gå, men så efter tredje skylten så läste jag och såg att det var varning och att man gick in på området på egen risk... typ. Jag fortsatte sen vidare utefter kusten och höll mig utanför det där området. Efter ett tag så kom det en skylt även ute i vattnet så jag kom inte längre. Blev ju lite nervös vart gränsen egentligen gick. Var inte så rädd för att bli dödad utan var mer rädd för att bli av med allt jag skrapat ihop

Eller menar du den där stället jag hamnade på efter jag dött.... den där Event Zone? Den ligger söder om CP, precis intill Zychion Citadel.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X