Omsorteringen av highscores som man kan klicka på om dessa inte fungerar någon gång skall numera även inkludera användare som inte existerar i forumet - om en användare vars highscore är högst och ej finns på forumet, så skall dessa numera raderas från listningen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Användare som saknas i highscoren
Collapse
X
-
Rackarns så bra...nu kanske man har chans på nån pokal igen dåOriginally posted by TMMOmsorteringen av highscores som man kan klicka på om dessa inte fungerar någon gång skall numera även inkludera användare som inte existerar i forumet - om en användare vars highscore är högst och ej finns på forumet, så skall dessa numera raderas från listningen.
- Comment
-
Du menar personer som har avregistrerat sig?Originally posted by TMMOmsorteringen av highscores som man kan klicka på om dessa inte fungerar någon gång skall numera även inkludera användare som inte existerar i forumet - om en användare vars highscore är högst och ej finns på forumet, så skall dessa numera raderas från listningen.
- Comment
Comment
-
Mer korrekt beskrivet - Användare som på något sätt ramlat ur ena databastabellen men inte den andra (det fanns en del skumma idn som smugit sig in i session-cachen), eftersom synkronisering aldrig görs mellan dom. Skulle det vara så att sessions töms så kan man nog räkna med att min omräknare också tömmer mycket fler scores än vad vi önskar.Originally posted by RonjaDu menar personer som har avregistrerat sig?
http://www.v3arcade.com/ -
In case you’re wondering what’s going on with the v3 Arcade site, there’s a lot happening at the present moment. It’s pretty hectic, and trying to get everything done at once is part of the reason why the next release of the Arcade was delayed.
Det skulle släppts en release i maj eller juni men det har visst blivit försenat.. När den väl kommer hoppas jag att scorebuggarna är fixade.-
- Comment
Comment
-
Nejdå det är inget skumt med det alls, msf och jag hade en liten rekordduell och det börjar bli lite segt att slå rekordet nu. Men det går om man bara orkar.Originally posted by MillouJaha du...är det nåt skumt med de spelet alltså...med dig vet man inte nä
ska kolla in spelet bara för de
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Originally posted by gasonNejdå det är inget skumt med det alls, msf och jag hade en liten rekordduell och det börjar bli lite segt att slå rekordet nu. Men det går om man bara orkar.
För varmt just nu gason...kan vi vänta lite tills det svalnar
- Comment
Comment

Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
Comment