Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nå er jeg sur

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nå er jeg sur

Her har jeg strevd og slitt for å slå Olivia i Zelda-spillet..Men neida, når jeg skulle trykke submit, så stod det: tipita du har ikke anledning til å vise denne siden (eller noe sånt) Men jaggu skal jeg vise dere at det egentlig er jeg som leder

http://i20.photobucket.com/albums/b2...lura/zelda.jpg

Testa http://forum.tornevall.net/hiscore.cgi - den omsorterar poänglistan åt dig.
    -

Comment

Originally posted by TMM
      Testa http://forum.tornevall.net/hiscore.cgi - den omsorterar poänglistan åt dig.
      Takk TMM, men det hjelper ikke.. Jeg får vel bare prøve å slå henne på nytt da...

Comment

Originally posted by Tipita
        Takk TMM, men det hjelper ikke.. Jeg får vel bare prøve å slå henne på nytt da...

Nu kan jag börja hålla med dig om att det är märkligt.

Attached Files
        -

Comment

Hehe, har du spøkelser på besøk i forumet i natt eller ? Ja det er merkelig...Jeg skjønner ihvertfall ikke noe hehe..

Comment

Originally posted by Tipita
            Hehe, har du spøkelser på besøk i forumet i natt eller ? Ja det er merkelig...Jeg skjønner ihvertfall ikke noe hehe..
            Min highscorefixare kanske inte fixar felet helt.
            -

Comment

Det är mer som inte fungerar. Minns inte nu vilket spel men det finns något där vi är flera på samma poäng. Då borde ju i rimlighetens namn snabbaste tiden vara avgörande för vem som är bäst men så sorterar icke databasen.

På't igen Tipita!
              ðlivi@

Comment

Jadå...här är en till som slagit självaste TMM flera gånger i några spel...men inte sjutton får man nån pokal, nejdå...han håller envist kvar sin...mysko som attan det här...nu jagar jag gason i atället så får vi se om jag lyckas bättre

Comment

Originally posted by ðlivi@
                  Det är mer som inte fungerar. Minns inte nu vilket spel men det finns något där vi är flera på samma poäng. Då borde ju i rimlighetens namn snabbaste tiden vara avgörande för vem som är bäst men så sorterar icke databasen.

På't igen Tipita!
                  Den lille grejjan jag har för att sortera poäng sorterar enbart efter poäng just nu, jo.. Jag kan kolla om det inte går att sortera efter poäng och datum på någe vänster. Då kommer den som slog rekordet sist, om två spelare har samma rekord, att stå som rekordtagare. Förhoppningsvis vill en sån idé fungera också när den sätts i drift (jo, det vet vi ju iofs hur det brukar gå )..

Skumt nog är zeldaspelet ett spel tipita har slagit dig i, men där poängen bara visas på ena stället...

Millou: Hur har det varit hittills med dina poäng i tex "Yankee go home"?
                  Last edited by Tornevall; 2006-06-29, 10:37.
                  -

Comment

Originally posted by TMM
                    Den lille grejjan jag har för att sortera poäng sorterar enbart efter poäng just nu, jo.. Jag kan kolla om det inte går att sortera efter poäng och datum på någe vänster. Då kommer den som slog rekordet sist, om två spelare har samma rekord, att stå som rekordtagare. Förhoppningsvis vill en sån idé fungera också när den sätts i drift (jo, det vet vi ju iofs hur det brukar gå )..

Skumt nog är zeldaspelet ett spel tipita har slagit dig i, men där poängen bara visas på ena stället...

Millou: Hur har det varit hittills med dina poäng i tex "Yankee go home"?
                    Ha, ha..."Yankeen gick hem" såg han inge mer sen

Comment

Originally posted by Millou
                      Ha, ha..."Yankeen gick hem" såg han inge mer sen
                      Det var den jag minns att du slagit mig i nu i dagarna. Tipitas score är räddat iallafall.
                      -

Comment

Originally posted by TMM
                        Det var den jag minns att du slagit mig i nu i dagarna. Tipitas score är räddat iallafall.
                        Just nu har jag fått pippi på bowlingspelen två stycken plus ett mingolfspel och där leder gason...men rackarns kul är dom

Comment

Originally posted by TMM
                          Åååå...Tusen takk..

Comment

Nu hittade jag vilket spel jag tänkte på igår. http://forum.tornevall.net/arcade.ph...res&gameid=273
                            Där är vi fyra som har samma poäng och tiden borde vara nästa post att sortera efter. Nej, jag tycker inte så för att jag har bästa tiden.

Ett annat, Typing Test har inte gett poäng. Varken individuellt eller på någon topplista.
                            ðlivi@

Comment

Originally posted by ðlivi@
                              Nu hittade jag vilket spel jag tänkte på igår. http://forum.tornevall.net/arcade.ph...res&gameid=273
                              Där är vi fyra som har samma poäng och tiden borde vara nästa post att sortera efter. Nej, jag tycker inte så för att jag har bästa tiden.
                              Du menar att man sorterar efter den som klarat spelet på kortast tid? Det vore inte helt fel nej..

Ett annat, Typing Test har inte gett poäng. Varken individuellt eller på någon topplista.
                              Då lägger jag den under kategorin "scorelöst" så länge (tills problemet är löst)
                              -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X