Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crab Volleyball

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crab Volleyball

Eländiga krabbor, lita inte på dem.
    Så fort den lilla uslingen är på väg att åka på storstryk så ställer den sig och bollar i hörnet i all evighet så man inte kan komma åt den.

Det gör den med flit bara enbart för att spelat aldrig ska ta slut så att ingen poäng blir registrerad.

Bojkotta krabborna, beställ aldrig krabba till middag på restaurangerna , hmmm vänta nu ... jag menar, ät mer krabba till middag. Gärna till lunch också, samt frukost ifall det skulle bli lite över.
    Attached Files
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Jag hade precis samma problem som dig för ett tag sen. Hade nån liknande megasuperpoäng när den skiten ställde sig i ett hörn och bestämde sig för att behålla bollen. Då vart jag också arg...!

Du får bita extra hårt i en nästa gång du är den!
    -

Comment

Originally posted by TMM
      Jag hade precis samma problem som dig för ett tag sen. Hade nån liknande megasuperpoäng när den skiten ställde sig i ett hörn och bestämde sig för att behålla bollen. Då vart jag också arg...!

Du får bita extra hårt i en nästa gång du är den!
      Bitit och klart. Ordningen är återställt och bojkotten kan upphöra. Nu har krabban fått vad han tålde, på volleyboll planen alltså.

Comment

Originally posted by gason
        Bitit och klart. Ordningen är återställt och bojkotten kan upphöra. Nu har krabban fått vad han tålde, på volleyboll planen alltså.
        Mehhh...måste du sno alla pokaler, jag har ju hur svettigt som helst för att komma i kapp dig...buse

Comment

Originally posted by Millan
          Mehhh...måste du sno alla pokaler, jag har ju hur svettigt som helst för att komma i kapp dig...buse
          Alla? Jag har ju bara några stycken ju.
          Prova Duckhunt, där finns det minst 40000 poäng till att hämta. Om man bara har tid och ork.

Comment

Jag tycker det är rätt konstigt iofs. Så fort jag hittar något jag tror jag är bra på, så kommer nån annan och är bättre

Ska man spela duckhunt måste man väl ha lite muskontroll? Själv träffade jag inte en enda när jag testade. Kanske dags igen?
            -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X