Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bubblortjossemossan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bubblortjossemossan

Slog Gasons rekord med 540-nånting, men det blev ju liksom inte registrerat någonstans det..
    Tji fick jag!!

Fixa, fixa, fixa................
    I am always running around like a blue-arsed fly!!

Sv: Bubblortjossemossan

Originally posted by piopio View Post
    Slog Gasons rekord med 540-nånting, men det blev ju liksom inte registrerat någonstans det..
    Tji fick jag!!

Fixa, fixa, fixa................
    Inte första gången det händer med det spelet, väldigt irriterande är det.

Dessutom är inte poängen som registreras den rätta. Om man lyckas tömma hela spelplanen dubbleras poängen i spelet men i highscorelistan registreras det utan dubbleringen.

piopio, var din poäng med eller utan dubblering?
    *nyfiken* (min är utan dubblering)
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
      Inte första gången det händer med det spelet, väldigt irriterande är det.

Dessutom är inte poängen som registreras den rätta. Om man lyckas tömma hela spelplanen dubbleras poängen i spelet men i highscorelistan registreras det utan dubbleringen.

piopio, var din poäng med eller utan dubblering?
      *nyfiken* (min är utan dubblering)
      Det var med dubblering tror jag.. Faktum är att spelets resultat ska ju vara med dubbleringen inräknad och då borde dina poäng vara betydligt högre.. Blir tokig när spelen inte funkar som det skall.. Mitt förslag är att spel som inte funkar som det skall, skall tas bort..

Sen vore det ju bra om nya spel blev inlagda, eller vad säger du TMM??
      Jag vet ju att du har minst 60 st på lagret..

Comment

Det var med dubblering tror jag.. Faktum är att spelets resultat ska ju vara med dubbleringen inräknad och då borde dina poäng vara betydligt högre.. Blir tokig när spelen inte funkar som det skall.. Mitt förslag är att spel som inte funkar som det skall, skall tas bort..

Sen vore det ju bra om nya spel blev inlagda, eller vad säger du TMM??
        Jag vet ju att du har minst 60 st på lagret..
        Spel som inte fungerar är ju trist. Nu ligger de i en egen kategori (scorelöst) och där gör de iofs ingen större skada. Någon kan trots allt tycka allt själva spelet är kul, även utan highscore.

Det finns väl inga spel som inte fungerar alls? I så fall ska dessa tas bort såklart.

Vad hände med straffkonverteringen av spel?
        Det går lite långsamt...
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
          Spel som inte fungerar är ju trist. Nu ligger de i en egen kategori (scorelöst) och där gör de iofs ingen större skada. Någon kan trots allt tycka allt själva spelet är kul, även utan highscore.

Det finns väl inga spel som inte fungerar alls? I så fall ska dessa tas bort såklart.

Vad hände med straffkonverteringen av spel?
          Det går lite långsamt...
          Enligt mitt tycke så funkar ju t ex inte Bubblor då scoren inte är som den skall, och sen att ny scor inte reggas när den gamla blir slagen.. Bort eller gör om helt enkelt! Men det finns ju de som tycker det är kuligt med skavanker..

Att bryta mot lagen gör så man blir straffad.. Bryter man sen mot den dom man ådragit sig så blir det straffpåföljd.. Efter det att jag diskuterat detta fall med piopio The Judge, har vi beslutat att straffpåföljden blir ytterligare 5 spel inom en tidsram på 3 dagar..

Det du TMM!!!

/piopio The Judge

psst. Jag kan meddela att jag ändra den tidigare domen i en annan tråd pga att den var alldelens för snäll..
          Så det så!!

Comment

Enligt mitt tycke så funkar ju t ex inte Bubblor då scoren inte är som den skall, och sen att ny scor inte reggas när den gamla blir slagen.. Bort eller gör om helt enkelt! Men det finns ju de som tycker det är kuligt med skavanker..

Att bryta mot lagen gör så man blir straffad.. Bryter man sen mot den dom man ådragit sig så blir det straffpåföljd.. Efter det att jag diskuterat detta fall med piopio The Judge, har vi beslutat att straffpåföljden blir ytterligare 5 spel inom en tidsram på 3 dagar..

Det du TMM!!!

/piopio The Judge

psst. Jag kan meddela att jag ändra den tidigare domen i en annan tråd pga att den var alldelens för snäll..
            Så det så!!
            5 nya spel låter som en rättvis dom
            (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

Originally posted by Simsan View Post
              5 nya spel låter som en rättvis dom
              5 nya spel inom 3 dagar, samt att TMM har den gamle domen emot sig.. Den lät som följande: 30 nya spel inom en tidsram på ett halvår.. Men den domen har upphört att gälla och ist har ny dom trätt i laga kraft.. Den är nu ändrad till 30 nya spel inom en tidsram, låt oss vara snäll och säga.. Före Oktobers slut.. Allt detta för att han inte är tillräckligt snabb..

Det du TMM!!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X