Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mahjong Connect [TMM]

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mahjong Connect [TMM]

Går det att få det så man kan regga scoren nu, eller är det fortfarande krångligt?
    I am always running around like a blue-arsed fly!!

Sv: Mahjong Connect [TMM]

Originally posted by piopio View Post
    Går det att få det så man kan regga scoren nu, eller är det fortfarande krångligt?
    Källkoden till Mahjong Connect är inte rolig att gå igenom eftersom den inte innehåller klartext på samma sätt som de andra. En annan sak som är jobbigt också är att man inte alltid kan testa scoren fullt ut förrän man klarat hela spelet. Det handlar om hur poängen submittas och var den läggs. Ibland träffar man på spel där poängen inte är lika lätta att hitta och kan submittas och det kan bli en hel del försök med dom innan man får fram rätt resultat. Att leta såna fel i Mahjong kan vara riktigt tufft.

Oftast är det just dom spelen som brukar förbli scorelösa när jag gett mig på dom
    -

Comment

Sv: Mahjong Connect [TMM]

Originally posted by TMM View Post
      Källkoden till Mahjong Connect är inte rolig att gå igenom eftersom den inte innehåller klartext på samma sätt som de andra. En annan sak som är jobbigt också är att man inte alltid kan testa scoren fullt ut förrän man klarat hela spelet. Det handlar om hur poängen submittas och var den läggs. Ibland träffar man på spel där poängen inte är lika lätta att hitta och kan submittas och det kan bli en hel del försök med dom innan man får fram rätt resultat. Att leta såna fel i Mahjong kan vara riktigt tufft.

Oftast är det just dom spelen som brukar förbli scorelösa när jag gett mig på dom
      Att klara hela Mahjong är inga som helst problem.. Har jag gjort ett flertal gånger, faktiskt alla gånger jag spelar det..
      Synd att det inte går att fixa..
      I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X