Announcement

Collapse
No announcement yet.

CS

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CS

Ingen som spelar CS här?
    sigpic

Sv: CS

Originally posted by Miss_Fortuna View Post
    Ingen som spelar CS här?
    Jag slutade efter att ha testat i ungefär 10 minuter och insett att varje gång man dör måste man vänta på att andra spelare ska bli klara. Nån sa till mig att det är inte alla spelen det är så på men så fort jag gick online körde dom med den regeln. Är man nybörjare dör man nämligen ganska så omgående och ska man då behöva vänta på ny runda hela tiden så hinner man tröttna. Men inget går ju upp mot UT och Quakespelen heller
    -

Comment

Hehe ja det är sant (att det är jobbigt att vänta)

Men det kan man ha överseende med, för det är så jä*la kul spel (tycker jag i alla fall)

Och beroendeframkallande till max ska man kanske tillägga
      sigpic

Comment

Får nog rota fram skivan jag köpte snart
        -

Comment

Originally posted by Miss_Fortuna View Post
          Ingen som spelar CS här?
          Det är dåligt med det.

Jag har lokalsinne som en guldfisk när det gäller sådana spel. Det blir alltid likadant. Man irrar slumpmässigt omkring en stund tills man råkar springa på en motståndare, sen blir man skjuten och dör efter ca 0.2 sekunder.

Nej, jag får hålla mig till våra simpla flashspel i arkadhallen.
          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Hehe
            sigpic

Comment

Originally posted by gason View Post
              Det är dåligt med det.

Jag har lokalsinne som en guldfisk när det gäller sådana spel. Det blir alltid likadant. Man irrar slumpmässigt omkring en stund tills man råkar springa på en motståndare, sen blir man skjuten och dör efter ca 0.2 sekunder.

Nej, jag får hålla mig till våra simpla flashspel i arkadhallen.
              Då har vi något som inte är gemensamt då, även om jag lär vara tvungen att träna upp mig till den klass jag en gång var i. Jag minns när man spöade polarna på kursluncherna -98 och den enda man kunde mäta sig med var dunder. Fast jag råkade fastna i att vara bra i endast ett fåtal banor i quake (dm6), quake 3 (minns inte namnet på banan men det var ett jävla ös) och unreal tournament (favorit, definitivt facing worlds). Härliga tider, jag har tom för mig att jag gjorde en videoinspelning med tips om hur man inte bör spela i UT..

Man kanske ska ta upp kampen igen och möta sina kära medforumister?
              -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                Då har vi något som inte är gemensamt då, även om jag lär vara tvungen att träna upp mig till den klass jag en gång var i. Jag minns när man spöade polarna på kursluncherna -98 och den enda man kunde mäta sig med var dunder. Fast jag råkade fastna i att vara bra i endast ett fåtal banor i quake (dm6), quake 3 (minns inte namnet på banan men det var ett jävla ös) och unreal tournament (favorit, definitivt facing worlds). Härliga tider, jag har tom för mig att jag gjorde en videoinspelning med tips om hur man inte bör spela i UT..

Man kanske ska ta upp kampen igen och möta sina kära medforumister?

Comment

Originally posted by gason View Post
                  Om du får vara i mitt lag då?
                  -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                    Om du får vara i mitt lag då?

Stackars ditt lag ...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X