Förutom att den är ful och tacky och korkad (nä jag bytte inte) så undrar jag vad som nu ska hända när jag "dragit den här knappen till start"? Jag kunde ju naturligtvis inte låta bli men jag förstår inte funktionen. Någon som fattar och kan förklara? Eller rättare sagt; nån som fattar vad jag menar och kan förklara (som för en femåring)?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nya facebookprofilen
Collapse
X
-
Sv: Nya facebookprofilen
Jag vägrar dra något till startmenyn oavsett vad det är dom försöker "effektivisera". Jag vill inte heller se vad folk gör, inte minst för att det garanterat inte kommer gå att skilja på spel och sånt som faktiskt är intressant att läsa om. Dessutom är det väl lite av en integritetsfråga. "Dra den här knappen till start så kan du alltid se vad dina vänner gör" känns inte riktigt tilltalande om jag ska vara ärlig.
Vad kommer hända härnäst? "Installera vår messenger så får du en popup när nån duschar"? Njet!
-
- Comment
-
Hoppsansa. En like it-knapp mitt i meningen.....vaffan???????Originally posted by Klossan View PostFörutom att den är ful och tacky och korkad (nä jag bytte inte) så undrar jag vad som nu ska hända när jag "dragit den här knappen till start"? Jag kunde ju naturligtvis inte låta bli men jag förstår inte funktionen. Någon som fattar och kan förklara? Eller rättare sagt; nån som fattar vad jag menar och kan förklara (som för en femåring)?Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
- Comment
Comment
-
Jag ska göra ett försök till att få bort den jäkeln. Den använder sig tydligen av "annonseringsutrymmet", men det går bannemig inte att få bort den.Originally posted by Klossan View PostHoppsansa. En like it-knapp mitt i meningen.....vaffan???????
-
- Comment
Comment
-
Hehe, hur svårt kan det vara att inte ha något med på webbsida?Originally posted by TMM View PostJag ska göra ett försök till att få bort den jäkeln. Den använder sig tydligen av "annonseringsutrymmet", men det går bannemig inte att få bort den.

Originally posted by TMM View PostSådääääääääääääääär ja!
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment

Comment