Originally posted by TMM
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kluster
Collapse
X
-
Windows egna defrag brukar lägga av.. Jag personligen kör 3:epartsverktyg..Originally posted by FjällisJodå jag har formaterat. Försökte även köra defraggen men den la av på 56%..
Men, du kan ha rätt, din disk KAN ha rasat, men det finns så mycket som kan gå snett med symptomen "konstigt beteende"
- Comment
Comment
-
Är det inte hårddisken så kan det bero på att den inte klarade av alla Windows uppdateringar jag gjort. Men jag har ingen lust att formatera den igen. ;-)Originally posted by ZmasterWindows egna defrag brukar lägga av.. Jag personligen kör 3:epartsverktyg..
Men, du kan ha rätt, din disk KAN ha rasat, men det finns så mycket som kan gå snett med symptomen "konstigt beteende"
- Comment
Comment
-
Hur gammal är maskinen? Vad har den för operativsystem? XP? Uppdateringarna är mycket viktiga tyvärr. Egentligen kan det inte vara SÅ jobbigt för en vanlig hemanvändare o formatera, däremot när man har krav på att allt ska vara på ett visst sätt, kan det bli satjobbigtOriginally posted by FjällisJo jag vet.. men just nu ski**r jag i det ;-)
Är så less på det..
- Comment
Comment
-
Den har många år på nacken. Kör det jobbigaste Windows som finns, nämnligen 98. Har provat både XP och 2000 men då kommer jag ingenvart. Tyvärr bara Win.98 som funkar.Originally posted by ZmasterHur gammal är maskinen? Vad har den för operativsystem? XP? Uppdateringarna är mycket viktiga tyvärr. Egentligen kan det inte vara SÅ jobbigt för en vanlig hemanvändare o formatera, däremot när man har krav på att allt ska vara på ett visst sätt, kan det bli satjobbigt
Det tar inte lång stund att formatera, men när man gör det en/två ggr/mån. Då börjar det kännas blä.. ;-)
- Comment
Comment
-
98 kraschar ju tyvärr stup i kvarten :/ Jag och en kompis testade på kul 98 igen, och han tänkte köra det seriöst om det funkade (detta på en någorlunda ny dator, athlon 1800+, gf4, möjligtvis lite pissigt med ram, dvs 256 SDRAM.. Men tamejfan, efter 10 minuter hade vi vår första bluescreen, sen roade vi oss med att avsiktligt krascha skiten totalt iställetOriginally posted by FjällisDen har många år på nacken. Kör det jobbigaste Windows som finns, nämnligen 98. Har provat både XP och 2000 men då kommer jag ingenvart. Tyvärr bara Win.98 som funkar.
Det tar inte lång stund att formatera, men när man gör det en/två ggr/mån. Då börjar det kännas blä.. ;-)
- Comment
Comment
-
Man har ju hört talas om Windows 98..Även supportrar blir rädda när dom hör att man kör det programmet. Andra utgåvan ska visst vara bättre, men inte ens det fungerar på detta tröskverk..Originally posted by Zmaster98 kraschar ju tyvärr stup i kvarten :/ Jag och en kompis testade på kul 98 igen, och han tänkte köra det seriöst om det funkade (detta på en någorlunda ny dator, athlon 1800+, gf4, möjligtvis lite pissigt med ram, dvs 256 SDRAM.. Men tamejfan, efter 10 minuter hade vi vår första bluescreen, sen roade vi oss med att avsiktligt krascha skiten totalt istället
- Comment
Comment
-
Båda utgåvorna är mer eller mindre värdelösaOriginally posted by FjällisMan har ju hört talas om Windows 98..Även supportrar blir rädda när dom hör att man kör det programmet. Andra utgåvan ska visst vara bättre, men inte ens det fungerar på detta tröskverk..
Samma kärna
- Comment
Comment
-
Måste bero på användaren o Datorn isf..Originally posted by ZmasterBåda utgåvorna är mer eller mindre värdelösa
Samma kärna 
Hade ju 98 på min gammla o jag hade inte hälflen så många prob som jag haft med denna..
va de nått fel på den gammla va de bara köra in röda skivan så raderades allt sen installerades min 98 om igen.
Det har jag gjort 5 ggr på denna men samma fel fortfarande.
- Comment
Comment
-
När du hade Win98 använde du då orginal CD eller en kopia. Jag har inte den riktiga, och vet inte om det beror på det heller. Men några säger att det kan spela en viss roll.Originally posted by TronicMåste bero på användaren o Datorn isf..
Hade ju 98 på min gammla o jag hade inte hälflen så många prob som jag haft med denna..
va de nått fel på den gammla va de bara köra in röda skivan så raderades allt sen installerades min 98 om igen.
Det har jag gjort 5 ggr på denna men samma fel fortfarande.
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Comment