Announcement

Collapse
No announcement yet.

Project Entropia

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Project Entropia

Vi är några som e där från detta forum men vill flera ska komma dit o spela med oss.

Visst detta spel precis som andra har ju systemkrav som kanske inte alla kan möta men nästa gång ni uppdaterar eran dator el köper ny så kanske ni vill komma också..

https://www.project-entropia.com/Index.ajp

läs om systemkraven regga er om ni kan spela det så ladda ner det o testa det iaf.

Jag har testat detta nu, men jag snurrade ut i vildmarken och velade runt tills jag blev dödad av något noshörningsliknande odjur ..men återupplivades

Förstår inte så mycket av det ännu, men jag antar att jag måste sätta in pengar för att kunna köpa mig nån form av vapen och rustning? eller kan man skaffa sig det ändå?

Sedan så undrar jag om det är gratis att spela eller måste man betala någon avgift månadsvis som på vissa andra spel?

Hur som helst så verkar det kul..om man lär sig det då förstås

Comment

Originally posted by Paparazzi
      Jag har testat detta nu, men jag snurrade ut i vildmarken och velade runt tills jag blev dödad av något noshörningsliknande odjur ..men återupplivades

Förstår inte så mycket av det ännu, men jag antar att jag måste sätta in pengar för att kunna köpa mig nån form av vapen och rustning? eller kan man skaffa sig det ändå?

Sedan så undrar jag om det är gratis att spela eller måste man betala någon avgift månadsvis som på vissa andra spel?

Hur som helst så verkar det kul..om man lär sig det då förstås
      Du behöver ej sätta in pengar..

Du kan sweata på så sätt samlar du det o sedan säljer du sweat o för dessa pengar kan du sedan köpa olika saker.

Comment

Jag har fastnat i det spelet 2 dagar irad suttit o spelat tills klockan 6 på morgonen ungefär...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X