Announcement

Collapse
No announcement yet.

PE: Introduktion.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PE: Introduktion.

Tja, eftersom vi nu introducerat societyn i PE kan vi ju göra det här också med första inlägget lite såhär. Om fler här på forumet känner för att börja spela så kan jag lova att ni inte ska behöva känna er ensamma. Forumets egna soc kommer ta väl hand om er.

Och ja, fler underforum ska upp snart.
    -

..ska försöka mig på detta då i eftermiddag/kväll å se om det är nåt för mig..QL!

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Viktoria
      ..ska försöka mig på detta då i eftermiddag/kväll å se om det är nåt för mig..QL!
      Absolut! Himla skoj, och du kan känna dig trygg med att du aldrig känner dig ensam i spelet. Vår lilla society kan du alltid kontakta, och behöver du en mentor vet du ju vart du kan vända dig.
      -

Comment

Svarade Tronic i nån tråd på Allmänna, men hittar den inte längre, så jag svarar här istället.

Bra, men det här med "sweatys" vad är det? (Låter inte manligt) men ändå

Tänkte logga in nu igen och se om jag kanske lär mig lite. (tackar för svaret)

Comment

Nu står jag här vid ingången, och som igår så är det nån jävla japan som pratar med mig. Jag lyssnar på musik samtidigt men han låter igenom ändå *suck*

Stannar där en stund. Kanske kommer någon av er och hjälper mig? *rör mig inte*

Comment

Originally posted by Paparazzi
            Svarade Tronic i nån tråd på Allmänna, men hittar den inte längre, så jag svarar här istället.

Bra, men det här med "sweatys" vad är det? (Låter inte manligt) men ändå

Tänkte logga in nu igen och se om jag kanske lär mig lite. (tackar för svaret)
            skriv vad du heter på PE så kan vi leta upp dig när vi e säkra på om du e inne

Comment

Originally posted by TMM
              Absolut! Himla skoj, och du kan känna dig trygg med att du aldrig känner dig ensam i spelet. Vår lilla society kan du alltid kontakta, och behöver du en mentor vet du ju vart du kan vända dig.
              Mentor *bump*

Comment

Vi kan bestämma en tid då alla möts i första staden, port atlantis om inte annat. Så fixar vi detaljerna, även för paraparazzi.
                -

Comment

Originally posted by TMM
                  Vi kan bestämma en tid då alla möts i första staden, port atlantis om inte annat. Så fixar vi detaljerna, även för paraparazzi.
                  En god idé TMM för jag hajjar ingenting, ja knappt ingenting iaf

Comment

En god idé TMM för jag hajjar ingenting, ja knappt ingenting iaf

ska du ut idag??

Comment

Originally posted by Tronic
                      ska du ut idag??
                      Nej jag tror inte det. Tänkte kolla en film sen, men om jag kommer ut så säger jag till här och hoppas att någon av er ser mig och möter upp mig i Port Atlantis.

Comment

Nej jag tror inte det. Tänkte kolla en film sen, men om jag kommer ut så säger jag till här och hoppas att någon av er ser mig och möter upp mig i Port Atlantis.
                        bra om vi vet vad du heter du kan ju Pm:a Mig TMM om nicket ifall du inte villa alla ska veta..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X