Announcement

Collapse
No announcement yet.

PE: Lite info

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PE: Lite info

Ni som e nya har iofs inga vapen men när ni fixat sådant så ifall ni inte vill reta andra spelare ska ni inte döda djur på ställen som tex Camp Phoenix.

Dessa Djur lockas in av spelare så alla kan Sweata från dem efter ett tag så går de inte sweata då e de ok att döda dem.

Finns ju personer som kommer in o dödar djuren som vi sweatar från o det e ju inte poppulärt..

Tackar för tipset. Jag skall tänka på det.

Men hur gör man när man sweatar då? Tråcker man på nån tangent samtidigt som odjuren stångar på än eller?

Comment

Originally posted by Paparazzi
      Tackar för tipset. Jag skall tänka på det.

Men hur gör man när man sweatar då? Tråcker man på nån tangent samtidigt som odjuren stångar på än eller?
      Det e de som e det bästa me Camp Phoenix alla sweatar så djuret koncentrerar sig inte bara på dig o när de attackerar nån annan kan du sweata o om du dör där så e revival bara 100 m ifrån gör inget om man dör alltså.

bästa e ju o trycka (X) finns en flaska på en av bilderna där lägga den i snabbmenyn på tex nummer 2, sedan när du ser ett djur markerar du det genom att först högerklicka så pilen kommer fram o sedan klicka på djuret så den får en grön fyrkant sedan e de bara o klicka på siffran 2 så springer gubben till djuret själ startar upp mind..... när den e klar klickar du bara 2 igen så sweatar du.

Men alla gånger får man inte står failur de e bara o försöka igen tills de stå u can´t extrack any more from this animal <---- nått sådant det betyder att djuret e torrt o finns inget mera sweat att hämta hos de kan man så dödar man de o lootar djuret i hopp om pec/ped el andra saker som djurskinn färg ull osv osv desa saker kan man sedan sälja.

CP=Camp Phoenix där säljer jag 100 sweat för ca:3,8-4,1 ped men priserna ökar konstigt nog fast de e mera som sweatar.

detta betyder 3,8-4,1 pec per sweat så om nån vill köpa ha en miniräknare så ni ej blir blåsta.lite prut kan de ju bli men har aldrig sålt under 3,7 pec per sweat de va pga ja hade ingen ammo o yxan tvungen repareras.

Djur som e enklast att få sweat från hmmm

tja får nog säga att i CP e väll Berclyden el snabelshots mina favoriter de gör inte så mycke i skada o kan få 8 flaskor per gång i vissa fall.

Står jag på ett ställe där djuren ej kan komma åt mig e nog atroxer favvisen då den kan man sweata mängder från men kommer den intill e man död ganska snabbt om man inga skydd el healfap har.

Råd till nybörjare skriv in här när ni vet att ni ska in kanske nån timme innan så kanske jag TMM el nån annan som vet vägen kan hjälpa er till CP.

ser ni en TP=Teleport gå igenom den även om ni ej ska resa så markeras den på eran karta då.

kolla inventariet (I)
      SKILLS (K)
      hjälp (H)
      teleport ( till närmsta) (T)
      options (O)
      hall of fame (F)

olika rörelser som kan läggas på snabbmenyn (x) (klickar du på F2 har du ytterliggare en du kan lägga in mer på går till o med F12
      **0=10**?=11**´=12**

Comment

Tack så väldigt mycket för all info Tronic. Nu känner jag att det här kan bli kul och jag skall testa att börja sweata så fort jag har tid

Comment

Tack så väldigt mycket för all info Tronic. Nu känner jag att det här kan bli kul och jag skall testa att börja sweata så fort jag har tid
          inga problem har du mer frågor e det bara fråga kanske inte jag kan svara men nån mer erfaren kanske kan hjälpa dig då.

Comment

Sök upp en gul terminal i ett stort vrålåk i Port Atlantis där det står "Mobile service center" eller såt sånt (tror socterminalen står där), mitt emot teleportern. Leta efter A-Kills bland alla societys så hittar du oss och ansök medlemskap. Därefter lär det inte vara några svårigheter för nån av oss att hjälpa dig.
            -

Comment

Sweat kan samlas tills ni når level 121 sweath gatherer.

vilket jag har o kan ej samla mer sweat.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X