P.S Har ni länkar till fler såna här småspel får ni gärna tipsa mig för jag behöver tidsfördriv
hahaha, kul spel. men inget man sitter med länge (inte jag iaf) jag älskar katter, men tycker inte att detta spelet var så farligt, jag kan fortfarande se skillnad på verklighet å dataanimerat tack för tipset !
hahaha, kul spel. men inget man sitter med länge (inte jag iaf) jag älskar katter, men tycker inte att detta spelet var så farligt, jag kan fortfarande se skillnad på verklighet å dataanimerat tack för tipset !
ps. jag fick 1,094 ft
Finns ju de som tycker att dataanimerade katter också är katter
Ballonger är bra, allt som gör att han flyger upp i luften är bra.
Det går även att justera kanonens vinkel, kanske ni redan fattat. Bara mig det tog 5 timmar innan syrran upplyste mig om det
Hahaha, jo det har jag fattat. Jag hamnade på 497 ft nu förresten tack vare en ballong och en studsmatta. Sämst fick jag 27 ft för att jag siktade för högt. Han hamna rakt i en köttätande växt. Illa! Måste nog ta en en omgång till. Sista, lovar!
Hahaha, jo det har jag fattat. Jag hamnade på 497 ft nu förresten tack vare en ballong och en studsmatta. Sämst fick jag 27 ft för att jag siktade för högt. Han hamna rakt i en köttätande växt. Illa!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment